Beantwoord

geen televisie en internet vanaf 19 maart tot heden

  • 29 April 2024
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Maar een nieuwe topic gestart om het vers onder de aandacht te brengen. Vanaf 19 maart 2024 hebben wij geen internet en Televisie. Wij hebben regelmatig contact gezocht, en velen belofte gekregen.

Odido beweert dat zij tickets sturen naar derden om het probleem op te lossen. Maar kennelijk heeft odido geen grip op derden en worden wij als klant van odido als vuil behandeld en van kastje naar de muur gestuurd. 

Het signaal ledje van internet van buitenaf brand rood, blijkbaar is de verbinding weggevallen. 

met vr gr Ferry


 

 

icon

Beste antwoord door eric 29 April 2024, 20:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics aanmaakt.

Reputatie 1

Beste Eric, het is de bedoeling dat ik weer internet en televisie krijg, doe hier wat aan!
 

Als het hersteld is hebben wij niet eens discussie over dubbele topics.

 

gr Ferry

Reputatie 6
Badge +2

@Ferry04 Ik begrijp heel goed dat je jouw verbinding niet snel genoeg hersteld ziet, ik ook! 

Het is echter wel zoals @eric aangeeft niet toegestaan om dubbele topics te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Op die manier zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft en we je beter kunnen helpen. Voor meer informatie over onze Huisregels kun je een kijkje nemen in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Gelukkig was ik jouw andere topic al eerder tegen gekomen vandaag. Spreken we elkaar daar verder?

PS. Ik heb nog geen reactie op mijn verzoek, zodra ik meer weet laat ik het je weten in het andere topic. 

Alvast super bedankt voor je begrip! 💙

Beste Eric, het is de bedoeling dat ik weer internet en televisie krijg, doe hier wat aan!
 

Als het hersteld is hebben wij niet eens discussie over dubbele topics.

 

gr Ferry

Waarom blijf je nog langer bij Odido? je hebt recht om boetevrij overtestappen. Waarschijnlijk betaal je zelfs nog abbonements geld voor niks want ze kunnen je niks leveren. Maak gebruik van je recht want deze klantenservice is echt belachelijk. 

Reputatie 1

Paul, gaan wij ook doen. Alleen weten wij niet of wat aangeboden wordt over dezelfde glasvezel loopt zodat wij met nog meer ellende zitten.

het signaal van buiten komt niet naar binnen.

Reageer