Hi @Ferry04, goed dat je hiervoor een topic gestart bent.
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik voor je gaan kijken en zie ik dat we het ticket hebben doorgezet naar de onderaannemer. Op dit moment hebben ze het ticket nog niet opgepakt. Ik heb een notitie achtergelaten in het ticket met een spoedrvaag om het sneller op te pakken. Hopelijk gebeurt dit ook! Ik wil je voor nu een fijn weekend wensen en hopelijk wordt het nu eindelijk met spoed opgepakt.
Hoi Tommy,
Dat jij nog bij odido werkt, zij moeten jou wel heel goed betalen
dank voor het doorzetten, ben bang dat het niet helpt. Ik heb meerdere keren gebeld maar helaas zonder succes ( ook met dutch fiber). Maar jij hebt ons vorige keer ook goed geholpen dus krijg weer moed.
fijn weekend!
Ik ben nogmaals voor je gaan kijken @Ferry04, en zie dat er nog geen nieuwe update in het ticket is. Ik heb de prioriteit nogmaals verhoogd, hopelijk krijgen we deze week antwoord!
Beste Tommie, is er nu al wat bekend over gaande storing?
Beste Tommie, is er nu al wat bekend over gaande storing?
Hetzelfde probleem. Als je op 4 weken zonder internet zit zou ik eens overwegen om kostenloos op te zeggen. en over te stappen naar een stabielere provider als KPN of Ziggo Want odido is erg slordig in het helpen met klanten. Zolang ze hun $$ maar binnen krijgen
Hi @Ferry04, we hebben twee dagen geleden navraag gedaan bij OPF. We wachten nog op antwoord van de onderaannemer. Ik hoop dat we deze week nog een antwoord hebben!
Beste Tommy,
het schiet niet op met odido!
waar ligt dit aan ?
is het niet mogelijk een ander glasvezel te vinden?
waarom hebben mijn buren wel internet?
met vriendelijke groet Ferry
@Ferry04 Ik begrijp dat je niets liever wil dan dat de verbinding weer wordt hersteld, ik ook!
Ik heb meteen een bericht gestuurd naar mijn collega van de Fiber afdeling met de vraag hier nogmaals achteraan te gaan bij de (externe) netwerkbeheerder. Ik weet zeker dat het goed moet komen!
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets kan doen? Maak je bijvoorbeeld al gebruik van een Unlimited voucher code en is deze nog geldig? Indien je een code nodig hebt, stuur ik deze gelijk jouw kant op!
Beste Tommy,
wij krijge een bericht dat er een pakketje van odido onderweg is.
wat betekend dit, krijgen wij een ander modem terwijl wij geen signaal van buiten komt?
waar zijn jullie mee bezig? Weten jullie al wat het probleem is?
Beste Tommie, is er nu al wat bekend over gaande storing?
Hetzelfde probleem. Als je op 4 weken zonder internet zit zou ik eens overwegen om kostenloos op te zeggen. en over te stappen naar een stabielere provider als KPN of Ziggo Want odido is erg slordig in het helpen met klanten. Zolang ze hun $$ maar binnen krijgen
Ja zeker dat gaan wij ook doen!
Ik adviseer Freedom. Leveren Fritzbox. Beter is er niet.
Volgens mij klopt hierboven een aantal zaken niet.
Als je geen internet hebt hoef je over die dagen ook niet te betalen, dus de bewering “Zolang ze hun $$ maar binnen krijgen” slaat nergens op.
Verder heb ik inmiddels met een flink aantal providers ervaring en ik weet dat het maar weinig uitmaakt bij welke provider je zit zodra er iets mis is in de infrastructuur tot aan de aansluiting thuis. Die is namelijk de verantwoordelijkheid van derde partijen. Daar gaat het vaak mis, ook in de communicatie.
Beste Tommy, of een ander expert van Odido,
Ik heb vandaag een media kast binnen gehad!
kan iemand uitleggen wat ik hiermee moet als ik geen signaal vanuit de straatkant krijg.
Nog even uitleggen wat er precies welke ledjes er groen en rood branden, hopelijk dat er bij iemand een ledje gaat branden om het probleem beter op te pakken.
Met wie kan ik anders nog benaderen om het probleem op aan te pakken?
ik heb op het modem: led power groen, led wan groen internet led rood, lan groen, 4 en 5 G groen.
op Huawei box : power groen, Pon brandt niet, los, rood knippert en LAN groen.
Hey @Ferry04, we hebben het doorgezet naar de onderaannemer. Het wachten is nu op de onderaannemer om het ticket op te pakken en dit op te lossen. Hopelijk gaat dit snel gebeuren!
Joh, Tommy hoeveel tickets liggen er al bij tickets bij jullie onderaannemer?
Hoi @Ferry04, excuses voor deze ervaring. Wij zijn in dit geval afhankelijk van andere partijen en kunnen dit zelf niet versnellen. Anders had ik dit graag voor je gedaan! Groetjes, Ishana
Goedemorgen Ishana,
lijkt mij stug dat jullie geen afspraken gemaakt hebben met derden hoelang een storing mag duren. Jullie huren immers van deze derden partij. Hebben jullie echt geen stuurmiddelen om derden versneld actie te laten nemen?
Het enige wat wij kunnen doen is navraag @Ferry04. We hebben het opnieuw doorgezet naar de onderaannemer. Ik begrijp niet zo goed waarom het zo lang kan duren. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid!
Hoi Tommy,
wie gaat het dan navragen waarom het zolang duurt?
het is toch wel vreemd dat niemand van jullie hier antwoord op kan geven. Vind je dit zelf ook niet?
Hi @Ferry04, wij doen standaard navraag bij 3e partijen, echter kunnen wij niet in hun agenda kijken wanneer ze tijd hebben ondanks dat ze dit snel moeten oppakken. Ik zie dat we vanmorgen opnieuw Artemis verzocht hebben om dit zo snel mogelijk op te pakken. Ik begrijp ook niet waarom dit zo lang duurt. Nogmaals mijn oprechte excuses!
Hoi Tommy,
4e week zonder internet en televisie.
hebben we al zicht op herstel van de week?
@Ferry04 Ik ben gelijk voor je gaan kijken of er al een update is, maar ik zie nog niets staan.
Uiteraard heb ik gelijk mijn collega’s van de technische dienst verzocht om nogmaals navraag te doen bij de 3e partij.
Hoe dan ook, ik wil dat er nu een oplossing komt. Ik ben het immers met je eens dat 4 weken te lang is. Ik kan dit niet beloven, maar ik heb meteen een verzoek ingediend voor een tijdelijke 4G router. Op die manier kun je in ieder geval weer genieten van TV en Internet!
Zodra ik uitsluitsel heb, laat ik het je meteen weten in dit topic. Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag!
Hoi Teresa,
we zijn al zo lang bezig met op deze wijze communiceren, het schiet niet op. Maar waarom komt Odido nu pas met een mogelijkheid voor een 4 G router?
Hey @Ferry04, een 4g modem is hoogst uitzonderlijk en wordt alleen ingezet in erg langdurige issue's of storingen.