Hallo Odido,
Ik heb sinds donderdagmiddag geen internet. Er is een melding gemaakt. LOS lampje is uit en PON lampje knippert. Wat is er aan de hand en wanneer krijg ik hulp? Ik heb 10 dagen geleden mijn contract opgezegd, maar weer teruggenomen. Ik ga ervan uit dat het hiermee te maken heeft. Ik zou graag zo snel mogelijk informatie van u ontvangen over hoe verder te gaan.
Hi
Melding: opgelost! |
Hallo Herbert, Goed nieuws: je melding met referentienummer waar we eerder over gesproken hebben, is opgelost! Je kan nu weer naar behoren gebruikmaken van je Odido voor thuis diensten. Als je toch nog problemen ervaart, t horen we dat graag van je.
Maar het is nog niet opgelost! |
Die opgelost melding is van het ticket dat je geen diensten had
Hi
De ONT zit in de blauwe 2.5 Gb WAN-poort
Die opgelost melding is van het ticket dat je geen diensten had
Dat is niet helemaal waar. Cat 5e kan prima 2,5 Gbit aan, zeker op korte afstanden. Dit is volgens de standaard zo, en in de praktijk ook.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.