Skip to main content

Hallo Odido,
Ik heb sinds donderdagmiddag geen internet. Er is een melding gemaakt. LOS lampje is uit en PON lampje knippert. Wat is er aan de hand en wanneer krijg ik hulp? Ik heb 10 dagen geleden mijn contract opgezegd, maar weer teruggenomen. Ik ga ervan uit dat het hiermee te maken heeft. Ik zou graag zo snel mogelijk informatie van u ontvangen over hoe verder te gaan.

Hi @Demi van Odido, bedankt voor deze informatie, maar er is nog niets veranderd. Ik heb altijd 1 Gbit/s en nog geen 2Gbit/s. Alles is gewijzigd in mijn account en de nieuwe prijs staat er ook in. Maar de prestaties ontbreken. Maandag kreeg ik de volgende e-mail:

 

Melding: opgelost!

Hallo Herbert,

 

Goed nieuws: je melding met referentienummer waar we eerder over gesproken hebben, is opgelost!
 

Je kan nu weer naar behoren gebruikmaken van je Odido voor thuis diensten. Als je toch nog problemen ervaart, t horen we dat graag van je.

Vragen? Vragen!
Vind je antwoord op odido.nl/service of vraag het onze specialisten van de Odido Community. Bellen kan ook: 0800-0092. Goed om te weten: je kan niet antwoorden op deze mail.


Tot snel weer,
Odido

 

Maar het is nog niet opgelost!


Reageer