Ik heb al sinds twee dagen geen WiFi/internet thuis. Ik heb hiervoor goed gebruik kunnen maken van mijn t-mobile internet.
Bladzijde 1 / 1
Restart je modem eens?
Hi tzam2308,
Daar helpen we je natuurlijk graag mee. Heb je de goede tip van eric_2 al op kunnen volgen? Dit is hoe je dat doet:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.
Als je hierna nog steeds problemen ervaart, probeer dan een fabrieksreset.
Laat mij weten wat de status van jouw internetverbinding is, samen zoeken we naar de juiste oplossing!
Daar helpen we je natuurlijk graag mee. Heb je de goede tip van eric_2 al op kunnen volgen? Dit is hoe je dat doet:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.
Als je hierna nog steeds problemen ervaart, probeer dan een fabrieksreset.
Laat mij weten wat de status van jouw internetverbinding is, samen zoeken we naar de juiste oplossing!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.