Skip to main content

Hallo,

 

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen internet/tv/WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.

 

Wat ik al geprobeerd heb:

✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).

✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.

✅ WiFi-knop gecontroleerd.

✅ Bekabeling gecontroleerd.

 

Helaas blijft het probleem bestaan. Onze jongens moeten werken aan schoolopdrachten, maar kunnen nu niets. Hopelijk kunnen jullie hier snel iets aan veranderen!

Alvast bedankt voor de hulp!

Hallo ​@Susannehijmans 

De router blijft hangen in het opstartproces. Kan je de privévelden invullen in je community profiel? Dan krijg je een vervangende router.


Wanneer ontvangen wij dan de nieuwe router aangezien wij ons werk moeten doen en dit nu niet kan en wij een noodoplossing moeten bedenken, zodat wij toch ons computer werk kunnen uitvoeren. Sinds gisteravond geen internet en tv meer.


@Susannehijmans 

Zodra een moderator je topic ziet, gaan ze hem voor je omruilen. Heb je een router met VLAN ondersteuning die je nu kunt inzetten?


@Susannehijmans Goedemorgen die nieuwe router is er zeker niet vandaag.

Maak je ook gebruik va mobiel ODIDO of BEN? Wij mogen je dan een code geven voor onbeperkt date op je mobiel, op die manier kan je een hotspot maken zodat je toch eventueel TV kan kijken of de laptop kan gebruiken.

 


Ja ik heb Odido mobiel 


@Susannehijmans ik reageer verder via DM


Dank je wel!


@Waqqas welke privevelden mis je nog in mijn community profiel?


@Susannehijmans 

Ik kan dat niet inzien als klant.


@Susannehijmans code gestuurd. En wij kunnen niet zien wat je hebt ingevuld.Als je ook de laatste 4 nummers van je Iban hebt ingevuld en klantnummer komt het helemaal goed.

Vul zoveel mogelijk in. 


Heb ik gedaan!


@Susannehijmans Twee vouchers gestuurd hopelijk wordt het snel opgelost! 
Fijn weekend


@Susannehijmans Ik kom even vragen of het is opgelost?


@Cristien helaas is het probleem nog niet opgelost. Het is voor nu wat helpend. Tv kan alleen door te streamen via onze telefoon.


@Susannehijmans  Is er al wel iemand van Odido mee bezig?


@Cristien wij hebben nog geen bericht van Odido ontvangen 


Hallo ​@Susannehijmans 

Je kan het ook proberen door telefonisch contact op te nemen via 0800 - 0092

Hopelijk kunnen zij een nieuwe T56 opsturen.


Hi ​@Susannehijmans, excuus voor de stilte vanuit onze moderator kant! Het topic is ons door de reacties steeds voorbij gegaan, dat spijt me. Ik ben er voor je! Ik kan echter nog niet aan de slag omdat de laatste 4 cijfers van je bankrekening niet overeenkomen met die op het contract. Zou je de juiste in je profiel willen zetten? Dankjewel! Laat mij ook weten wat het modem nu doet. Herstart deze nog steeds constant, of heb je ergens anders last van? Ik hoor het graag!


Zondag een monteur bij ons thuis gehad. Hij heeft er voor gezorgd dat alles weer werkt.

Het bedrag van 20 euro klik en klaar zou voor de tijdelijke oplossing niet gefactureerd worden, maar dat is helaas wel gebeurd.


@Susannehijmans  Bel anders even de klantenservice. Ik heb dit ook doorgegeven aan de moderators maar bellen gaat nu even sneller
 

 


Reageer