Sinds 11:45 vandaag geen internet, daardoor hebben mijn vrouw en ik vandaag nauwelijks kunnen werken.
Na het standaard riedeltje te hebben gedaan wat op de website staat, klantenservice gebeld rond 12:00, melding gedaan, er waren geen storingen en er zou een monteur worden ingepland. Prima. Ik zou mail en sms krijgen. Nog gemeld dat op de Zyxel het wereldbolletje rood was (rest groen die groen moeten zijn) en op de Huawei Media Converter het 3de lampje van links rood was en beide buitenste lampjes groen.
Drie uur later nog geen sms of mail gehad. Toch maar weer even contact opgenomen via de chat deze keer (via de telefoon). Was te zien dat ik had gebeld, maar niets gedaan met mijn melding, lag ook nog niet bij de monteurs dienst. Dat heeft Chantal toen voor mij gedaan. Zelfde informatie gegeven.
Helaas is er geen passend tijdslot voor mij beschikbaar (hoewel ik vanwege thuiswerken altijd kan), geen idee wanneer er nu iemand komt en hoe lang we moeten wachten.
Tot overmaat van ramp kunnen we dus nu ook niet of nauwelijks werken (kantoor zit net vanaf deze week 2 weken dicht vanwege renovatie), betalen we eigenlijk onze VOD's voor niets en, daar horen we meeste geklaag over, kan er niet online worden gegamed.
Ik weet via het Tweakers-forum dat in zowel Almere als Hoogeveen meldingen zijn van een storing en vanochtend was er rond 11:45 een piek te zien bij AlleStoringen.