Skip to main content

Sinds gisteren avond 01 october 2024 geen internet meer. De modem (DSL) valt dood !!!

Ik schakel de stroom kabel van de modem uit, en koppel de kabels los uit de modem en nog steeds geen internet.de rode icon blijf rood en de rest groen.

Storing ???

Welkom op onze community! @Chupamelo 

Goed dat je dit gelijk bij ons aangeeft. Ik help je graag verder bij het herstellen van je verbinding! 

Wil je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken! 

Geef je mij een seintje als je zover bent?

 


Dank je voor je reactie.

Mijn geboortedatum. Postcode en laatste 4 cijfers van mijn bank rekening zitten al op mijn community profile. Kijk beter !!!!

 


@Chupamelo Ik heb het gevonden inderdaad, dank je wel! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om met je mee te kijken. Echter zie ik dat je geen verbinding meer hebt, omdat de DSL-lijn is opgeheven. Hoe graag ik het ook wil, kan ik de verbinding niet voor je herstellen. 

Mocht je toch een abonnement via ons willen dan kan dat alleen op de glasvezellijn. Mag ik vragen waarom je de glasvezelaanvraag destijds (17-08-24) hebt geannuleerd? 

Laat je mij weten wat je wil? Ik sta klaar om verder te helpen! 


Wat jammer!!! Ik heb glasvezel aanvraag op 17-08-24 opgezegd/geannuleerd omdat ik ga overstappen naar andere internet provider met beter klantenservice en verbinding


Reageer