Hallo, ik had een openstaande factuur en het internet was geblokkeerd. Nu heb ik alles betaald maar heb ik nog steeds geen internet, wat moet ik nu doen?
Hallo, ik had een openstaande factuur en het internet was geblokkeerd. Nu heb ik alles betaald maar heb ik nog steeds geen internet, wat moet ik nu doen?
Hallo
Lees Hier meer informatie Heb je betaald met iDeal kan het alsnog wel even duren voor dat je weer internet hebt.
Groetjes
Hallo
Lees Hier meer informatie Heb je betaald met iDeal kan het alsnog wel even duren voor dat je weer internet hebt.
Groetjes
Ik heb de betaling handmatig gedaan, na 4 dagen nog steeds geen internet. De modem is gereset en losgekoppeld van het lichtnet en elektriciteit. Geen internet na opnieuw opstarten. Weet u nog steeds niet wat u nu moet doen?
Beste
Zou je deze stappen willen volgen: stappenplan geen internet. In de meeste gevallen ben je daarmee snel weer online! Als alle betalingen ook binnen zijn.
Heb je morgen nog steeds geen internet kunnen de moderators je hopelijk verder helpen.
Groetjes
Hi
Ik zie dat je gisteren hebt gebeld en dat mijn collega het uitgelegd heeft wat er aan de hand is. Mocht je nog vragen hebben, we staan voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.