Skip to main content
Beantwoord

Geen internet meer, LOS knippert sinds vanmiddag.

Hallo allen,

Sinds vanmiddag had ik opeens geen internet meer en de LOS blijft knipperen, heb al meerdere malen gereset in de hoop dat er weer leven in zou komen maar helaas. Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Beste antwoord door Glasvezel_LOS_Knippert

Maandag komt er inderdaad een monteur even kijken, ben geholpen via twitter. De LOS knippert 1x en het NOP-lampje brandt helemaal niet.

Bekijk origineel

2 reacties

OpaGod
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 112 reacties
  • 5 april 2025

Hallo ​@Glasvezel_LOS_Knippert 

Meestal als het LOS lampje op het glasvezel kastje knippert betekent dit dat er geen (licht)signaal meer wordt ontvangen. Je zegt al meerdere malen het kastje te hebben gereset dus dan neem ik even aan dat er ergens tussen jouw huis en de wijkkast iets verkeerd gaat. Kan zijn dat de kabel beschadigd (geknikt of gebroken) is of dat er een techneut in de wijkkast een verbinding los hebt gehaald.
In ieder geval hebben jullie (naar mijn bescheiden mening) de hulp van een monteur nodig.

Ik neem aan dat een moderator eens mee kan kijken voordat er een monteur op pad wordt gestuurd.

Groeten,

Maandag komt er inderdaad een monteur even kijken, ben geholpen via twitter. De LOS knippert 1x en het NOP-lampje brandt helemaal niet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen