Skip to main content

Hi,

Helaas hebben wij momenteel geen internet, na eerdere posts gelezen te hebben lijkt het te liggen bij een probleem in de wijkcentrale: modem internet (wereldbol) continu rood & LOS lampje op de Huawei knippert langzaam.

Onderstaand fotos bijgestuurd. Indien dit inderdaad het probleem is, zou er een installateur naar de centrale gestuurd kunnen worden? En mocht het iets anders zijn horen we ook graag hoe dit opgelost kan worden.

Alvast bedankt!

 

 

 

Hi @Oliviervan, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en er een monteur voor je is aangestuurd! Je hebt een e-mail en SMS van Guidion ontvangen om hier zo snel mogelijk een afspraak voor in te plannen zodat eerst alle verbindingen bij je thuis nagekeken kunnen worden. Mocht blijken dat er toch een monteur van de netwerkbeheerder nodig is, dan zal de monteur van Guidion er gelijk voor zorgen dat dit aan ons wordt doorgegeven! 


Reageer