Skip to main content
Beantwoord

Geen Internet, lampjes branden wel

  • August 18, 2018
  • 6 reacties
  • 451 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
De router was twee weken van de stroom uit. We zijn gisteren van de vakantie teruggekomen en nog steeds hebben we geen internet. Gisteren hebben we paar keer gereset maar het is nog steeds het zelfde. De TV werkt gelukkig wel. We willen graag ook internet hebben. Wat kunnen we doen?????

Beste antwoord door Sterre

Hi Ula,

Dit klinkt inderdaad als een melding die we van meerdere klanten krijgen. Normaal is het zo dat als je TV werkt, je internet ook zou moeten werken, omdat TV via internet werkt. Nu werkt jouw TV wel, maar jouw internet niet. Er is hier dus iets geks aan de hand. We zijn bezig met het onderzoeken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. We hopen snel meer duidelijkheid te hebben. Sorry voor het ongemak!

6 reacties

jan kelder
  • is een legendarische user
  • 1095 reacties
  • August 18, 2018
Dat is vreemd als je wel tv hebt dan zou internet ook moeten werken . Bedoel internet via WiFi?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • August 18, 2018
We hebben geen wi-fi maar internet via de kabels werkt ook niet.

jan kelder
  • is een legendarische user
  • 1095 reacties
  • August 18, 2018
Oke , welke lampjes branden er , wan en internet ook ?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • August 19, 2018
Wan en internet branden wel, wi-fi is an knipperen. Ik heb al naar de klantenservice gebeld. Het moet er iemand even langs kommen.

jan kelder
  • is een legendarische user
  • 1095 reacties
  • August 19, 2018
Dan is er ook internet , als een andere kabel heb probeer die dan keer .
De stekkers zitten er wel goed in zowel bij het modem als de pc ?

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • August 20, 2018
Hi Ula,

Dit klinkt inderdaad als een melding die we van meerdere klanten krijgen. Normaal is het zo dat als je TV werkt, je internet ook zou moeten werken, omdat TV via internet werkt. Nu werkt jouw TV wel, maar jouw internet niet. Er is hier dus iets geks aan de hand. We zijn bezig met het onderzoeken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. We hopen snel meer duidelijkheid te hebben. Sorry voor het ongemak!