Skip to main content

Wij hebben al 2 weken geen internet inmiddels. De code voor gratis unlimited internet is fijn, maar we hebben weer een nieuwe nodig na 2 x 7 dagen. Kunnen jullie dit voor mij regelen? De vorige keren steeds telefonisch aangevraagd maar daar ging een flinke wachttijd overheen en we zijn vandaag de hele dag aan het werk, dus zijn benieuwd of het ook online aangevraagd kan worden. Alvast bedankt!

Hi @femkepierlo, yes - dat kan zeker! Ik heb je meteen in een privébericht van een extra code voorzien. Ook ben ik een kijkje gaan nemen achter de schermen, want ik wil dat je zo snel mogelijk weer online komt. Ik zie dat de netwerkbeheerder wacht totdat je een afspraak met hen inplant. Goed nieuws dus! Je hebt een sms en/of een e-mail gekregen met daarin een linkje om een afspraak te maken. Hopelijk kunnen ze op korte termijn langskomen en was dit de laatste voucher voor je. Houd je ons hiervan op de hoogte? 💪 


Reageer