Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en tv in Apeldoorn

  • May 28, 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Al weer de 2e dag. Al weer de 4e landurige storing in 3 maanden. 

jammer dat dit niet gemeld wordt in de community of op MijnTmobile pagina. 

Klantenservice weet uiteraard nergens van.  Errrggg frustrerend weer….

Wat is er deze keer aan de hand?

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @HeroB, de verbindingsproblemen in Apeldoorn zijn op 28 mei verholpen. Het bleek om een uitgevallen wijkcentrale te gaan en de impact bleek zeer klein (slechts een kleine groep die verbonden was op één server). Onze Klantenservice zou hiervan op de hoogte moeten zijn geweest omdat dit aan ons gecommuniceerd werd. Excuses voor het ongemak, ik zal de twee verloren dagen direct compenseren. Dit betekent dat je op een volgende rekening een bedrag verrekend ziet worden!

Dit topic zal ik nu sluiten.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11077 reacties
  • Antwoord
  • June 1, 2021

Goedemiddag @HeroB, de verbindingsproblemen in Apeldoorn zijn op 28 mei verholpen. Het bleek om een uitgevallen wijkcentrale te gaan en de impact bleek zeer klein (slechts een kleine groep die verbonden was op één server). Onze Klantenservice zou hiervan op de hoogte moeten zijn geweest omdat dit aan ons gecommuniceerd werd. Excuses voor het ongemak, ik zal de twee verloren dagen direct compenseren. Dit betekent dat je op een volgende rekening een bedrag verrekend ziet worden!

Dit topic zal ik nu sluiten.