Sinds afgelopen vrijdag heb ik opeens geen internet en tv meer. Contact gehad met odido medewerkster gaf aan dat er een monteur aan te pas moest komen. Omdat het vrijdag was kon ze niet garanderen dat het voor het weekend opgelost kon worden. Als tegemoet koming kreeg ik 7 dagen onbeperkt internet op mijn telefoon zodat ik deze als hotspot kon gebruiken om zo toch nog tv te kunnen kijken. Maar helaas deze vlieger ging niet op telkens als ik wil inloggen op mijn tv krijg ik de melding dat ik alleen bekabeld kan kijken. Maandag kreeg ik een email met de melding "goed nieuws het is opgelost" Helaas pindakaas nog steeds geen internet en tv.contact opgenomen met odido en weer alles doorgelopen modem en Huawei kastje opnieuw opgestart maar nog steeds niets. Dus afgesproken dat er dinsdag Kontakt met me opgenomen zou worden om afspraak met de monteur te maken. Helaas het is inmiddels donderdag en nog steeds niets gehoord dus zal ik vanmiddag maar weer eens bellen. Is er misschien hier iemand die me hiermee kan helpen? ik ben atechnisch en weet en kan hier helemaal niets van.
geen internet en tv
Beste antwoord door Ervido
Storing inmiddels opgelost heb een nieuw modem gekregen nadat er drie keer afspraak met monteur afgezegd werd. Dit omdat de storing opgelost zou zijn volgens Odido omdat er volgens hun metingen geen storing aan het modem was en dat het signaal uitstekend moest zijn volgens de metingen. Nou de monteur kwam binnen heeft het modem vervangen en probleem was binnen vijf minuten opgelost. Nou vraag ik me werkelijk af waarom ik tig keren moest bellen en ander halve week zonder internet moest zitten. Bovendien ook nog niet gelooft wordt als ik zeg dat volgens mij een storing in het modem zit. Hier kan de servicedesk van odido nog heel veel aan verbeteren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.