Sinds afgelopen vrijdag heb ik opeens geen internet en tv meer. Contact gehad met odido medewerkster gaf aan dat er een monteur aan te pas moest komen. Omdat het vrijdag was kon ze niet garanderen dat het voor het weekend opgelost kon worden. Als tegemoet koming kreeg ik 7 dagen onbeperkt internet op mijn telefoon zodat ik deze als hotspot kon gebruiken om zo toch nog tv te kunnen kijken. Maar helaas deze vlieger ging niet op telkens als ik wil inloggen op mijn tv krijg ik de melding dat ik alleen bekabeld kan kijken. Maandag kreeg ik een email met de melding "goed nieuws het is opgelost" Helaas pindakaas nog steeds geen internet en tv.contact opgenomen met odido en weer alles doorgelopen modem en Huawei kastje opnieuw opgestart maar nog steeds niets. Dus afgesproken dat er dinsdag Kontakt met me opgenomen zou worden om afspraak met de monteur te maken. Helaas het is inmiddels donderdag en nog steeds niets gehoord dus zal ik vanmiddag maar weer eens bellen. Is er misschien hier iemand die me hiermee kan helpen? ik ben atechnisch en weet en kan hier helemaal niets van.
Hi
Hou er trouwens rekening mee dat de Odido TV app op je smart-tv alleen werkt op ons eigen netwerk. Dit werkt nu inderdaad niet. Wel kun je gebruikmaken van onze Odido Online TV app, voor mobiele apparaten. Als je bijvoorbeeld een Chromecast hebt, kun je de app streamen naar je tv!
Hi
Hou er trouwens rekening mee dat de Odido TV app op je smart-tv alleen werkt op ons eigen netwerk. Dit werkt nu inderdaad niet. Wel kun je gebruikmaken van onze Odido Online TV app, voor mobiele apparaten. Als je bijvoorbeeld een Chromecast hebt, kun je de app streamen naar je tv!
Hoi Cheyenne,
Ik heb alles zover ingevuld zoals je gevraagd hebt, vandaag kreeg ik weer een mailtje dat alles weer opgelost zou zijn is echter niet zo. Heb weer met odido gebeld en er werd weer toegezegd dat ik een mail zou krijgen om afspraak te maken met een monteur. Heb echter nog geen mail gehad en ik ben bang dat er over het weekend weer niets van komt. Dus ik wacht wel weer af.
Hi
Ik ben daarom erg benieuwd welke problemen je precies ervaart. Is het echt alleen de TV Box die geen verbinding kan maken met het internet? In dat geval zou het namelijk aan de TV Box kunnen liggen. Zou je in dat geval de internetkabel van de TV Box kunnen vervangen door een nieuwe kabel, om te kijken of her hier wellicht aan ligt? Anders kunnen we hier verder naar kijken of deze omruilen voor een nieuwe Mediabox. Mocht je op andere apparaten ook geen internet ervaren, wil je me dan aangeven of dit alleen op de wifi voorkomt of dat je ook op andere bekabelde apparaten geen verbinding meer kan maken? Dan kan ik hier verder mee aan de slag voor je!
Hallo Cheyenne, het is niet alleen de tv- box ik heb helemaal geen internet terwijl op de router gewoon alle lampjes groen zijn kan ik geen verbinding krijgen ook niet met de kabel rechtstreeks naar de tv, Krijg ik steeds de melding kan wel Kontakt maken met lokaal netwerk maar niet met internet. Ook met laptop krijg ik geen verbinding met de kabel.
Ik heb exact hetzelfde.
Alleen mijn aardbolletje, op de router blijft rood. Alle bekabeling al gedaan.
Ik moet een Odido simkaart gaan aanschaffen dan kan ze daar onbeperkt internet op geven. De link voor de monteur komt pas na 24 uur. Hoe dan??
Ik ben ook nog altijd op monteur aan het wachten heb de afgesproken mail om afspraak te maken met de monteur ook nog niet binnen. Dus maandag maar weer aan de telefoon gaan hangen. Begin ondertussen te denken om maar weer naar Ziggo over te stappen daar heb ik deze problemen nog nooit gehad. Ik denk dat een monteur het binnen een kwartier opgelost heeft. Omdat ik zelf totaal geen verstand van modems., wifi, glasvezel etc. heb heeft het op afstand proberen op te lossen totaal geen zin. Dus ik snap niet waarom er niet even een monteur langs komt.
Storing inmiddels opgelost heb een nieuw modem gekregen nadat er drie keer afspraak met monteur afgezegd werd. Dit omdat de storing opgelost zou zijn volgens Odido omdat er volgens hun metingen geen storing aan het modem was en dat het signaal uitstekend moest zijn volgens de metingen. Nou de monteur kwam binnen heeft het modem vervangen en probleem was binnen vijf minuten opgelost. Nou vraag ik me werkelijk af waarom ik tig keren moest bellen en ander halve week zonder internet moest zitten. Bovendien ook nog niet gelooft wordt als ik zeg dat volgens mij een storing in het modem zit. Hier kan de servicedesk van odido nog heel veel aan verbeteren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.