Skip to main content

al een uur proberen de klantenservice te bereiken echter krijg ze niet te pakken. 1e constatering rood wereldbolletje op wifi modem. dus eerst modem uit tv modem uit kastjes voor aansluiting glasvezel uit.

en vanaf de kabel alles weer aan gezet. zonder resultaat. laptop bedraad aan modem gehangen en krijg wel verbindingf met modem ka nook inloggen maar krijg geen verbinding met WAN netwerk. 

laptop aan WAN verbinding gehangen en krijg geen adres. huawai kastje van glasvezel nogmaals uit en aan gezet. geen resultaat. klasvezel kabel er uit gehad los Lampje gaat rood knipperen. stop hem er weer in en gaat uit. lijkt er op dat er geen verbinding gemaakt kan worden met data centrale. maar hoe kan ik dit melden? want wil wel graag een oplossing

Hallo @horstr 

Meestal is de oorzaak een stoorzender in het netwerk dus dat je verbinding verstoort wordt. Soms kan de verbinding vanzelf weer online komen nadat de stoorzender is verwijderd en anders moet hier misschien een monteur voor komen.

Een moderator zal hier vanzelf reageren en kijken wat er gedaan moet worden.

Hi @horstr ik wil je van harte welkom heten op de Community! 😄 

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er vandaag contact is geweest met de klantenservice. Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, die dit voor je gaat onderzoeken. Zodra hier een update over is of blijkt dat een monteur aangestuurd moet worden, zul je hier gelijk bericht over ontvangen. Ik duim met je mee dat de oorzaak snel gevonden wordt en je voor je het weet weer van het internet kan genieten! 

Reageer