Begin dit jaar overgestapt op T-mobile en goh wat heb ik hier een spijt van. Tel de dagen dat ik weer kan vertrekken. De eerste weken geen internet, wereldbol blijft maar rood branden, gebeld, gebeld en nog eens gebeld. Stekker eruit, resetten, ja ja dat weten we nu wel. Niks hielp en de afspraak met een monteur duurde maar liefst 4 weken. Betalen mag je overigens wel, terwijl er niks geleverd wordt maar goed. Op een dag kom ik thuis en verhip, het lampje brand groen, hoe dan???. Weer gebeld, niemand weet ergens iets van maar goed monteur afgebeld. 3 weken geen internet gehad, wel betaald.
Nu verhuis ik, 20 september zou alles worden overgezet echter wordt ik al 2 weken eerder volgespamd met berichten dat ik aan kan sluiten, datum is vervroegd en ga maar door...Ik woon er al dus top zou je denken. Nee helaas, werkt niet. Zogezegd omdat het oude adres nog niet is afgesloten...uuuhhhh maar waarom stuur je me dan sms en emails ??. Goed, ik heb keurig gewacht ennnn jawel weer terug bij af, wereldbol weer rood, aanzetten, uitzetten, resseten monteur over 4 weken en ondertussen weer gewoon door betalen. Wordt hier doormoe van, zit ik weer weken zonder internet, geen tv. de oplossing….hotspot, nee t-mobile, daar betaal ik toch niet voor, waarom heb ik dan een abbo voor thuis toch.
Dit is 1x maar nooit weer T-mobile