In een eerdere post gaf ik al aan dat wij sinds 1 Februari geen internet meer hebben door een storing buiten mijn huis.
We zijn nu inmiddels drie weken verder en we zijn vanuit mijn perspectief geen stap verder. Ik heb enkel een toezegging van de helplijn dat het probleem achter de schermen opgelost zou zijn, Maar ik zit nu weer 72 uur te wachten totdat de monteur een afspraak inplant om het binnenshuis ook op orde te krijgen. Blijkbaar is het authorisatie process om monteurs aan te sturen er niet opgericht haast te maken met storing op te lossen, maar kosten van monteurs te drukken.
Nu zit ik al drie weken zonder internet met nog steeds geen enkele garantie dat het die ene monteur nu wel lukt. Hopelijk is het de juist. En ondertussen zit iken mij gezin nog steeds zonder internet.
Je zou er haast gek van worden. Hoe kan de consument zo in limbo gelaten worden??? Begrijpt Odido niet hoe belangrijk internet is voor het dagelijkse leven. Blijkbaar te druk met commercials schieten en rebranding.