Goedemorgen,
Ik ben bezig om over te stappen van Ziggo naar T-Mobile Internet + TV.
Afgelopen donderdag was de T-Mobile aansluitdatum.
Ik heb het modem aangesloten door de meegeleverde kabel in de telefoonstekker te stoppen en die stekker in de oude telefoon contactdoos in de woonkamer te stoppen.
Ik zeg oude want dat ding in al zo'n 15 jaar niet meer gebruikt.
Er gingen spontaan 4 groene lampjes branden op het modem dus dat zag er al goed uit. Helaas blijft het daarbij want als ik een netwerkkabel aansluit op m'n laptop gaat er een rood lampje branden bij de wereldbol en krijg ik in mijn scherm de mededeling: 'Verbinding mislukt. Activeren van netwerkverbinding mislukt.
Klantenservice gebeld en volgens de mevrouw van de klantenservice heeft KPN bevestigd dat er hier een dsl verbinding binnen zit.
Ik heb ook de contactdoos in de meterkast geprobeerd, maar die geeft hetzelfde resultaat.
Zo ziet het er in de meterkast uit:
De draad uit de de contactdoos bovenin komt uit op een zelfde contactdoos in de woonkamer.
Wat doe ik fout? En hoe los ik het op?
Oh ja, logisch misschien, maar Wifi doet het ook niet.