Skip to main content
Beantwoord

Geen Internet 4211

  • 28 June 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Goedemiddag,

Momenteel ervaar ik aanzienlijke overlast vanwege een internetuitval. Sinds gisterochtend is er geen internetverbinding beschikbaar op mijn postcode 4211. Dit veroorzaakt ernstige problemen, aangezien ik vanuit huis werk en volledig afhankelijk ben van een stabiele internetverbinding om mijn werkzaamheden uit te voeren.

De uitval heeft al geleid tot vertragingen in mijn werk en bemoeilijkt de communicatie met collega's en klanten. Ik zou graag willen weten wat de huidige status van deze storing is en wanneer ik kan verwachten dat de internetverbinding weer hersteld zal zijn.

Kunt u alstublieft zo snel mogelijk bevestigen dat u dit probleem onderzoekt en mij een geschatte tijd geven voor de herstelling? Uw snelle reactie en oplossing zijn van groot belang om verdere verstoringen in mijn werk te voorkomen.

Alvast bedankt voor uw spoedige aandacht en assistentie.

Met vriendelijke groet,

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Radus85 Ik zie in ons systeem dat er inderdaad een probleem was in jouw regio in het domein van de netwerkbeheerder. Volgens de informatie die wij hebben ontvangen, is het probleem rond 15:15 opgelost. Voor de zekerheid heb ik ook een lijnmeting uitgevoerd en zo te zien, ben je weer online. Ervaar je momenteel ook weer dat alles werkt? Ik ben benieuwd!

Reageer