Skip to main content

geen internet

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Het probleem deed zich vorige week voor en werd tijdelijk opgelost na de klacht. Het probleem kwam echter ongeveer twee dagen geleden terug. En de backoffice heeft tot nu toe geen reactie en ondersteuning.

Het probleem is hetzelfde als de vorige keer: geen internet, het INTERNET-lampje van de router is rood. De GPON-box heeft een knipperend PON-lampje. Het los lampje is uit.

Het is gemeld en duurt al drie dagen, wanneer kan het worden opgelost?

Uitgelichte reactie

20 maart 2025

Hallo ​@zoeg 

Heb je de Huawei ook al eens herstart?

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 20 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@zoeg 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 maart 2025

Ja, uitschakelen en opnieuw opstarten.

Waqqas schreef:

Hallo ​@zoeg 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 maart 2025

Het probleem met de GPON-box is gisteren veranderd. Het leek plotseling beschadigd te zijn, want het LOS-lampje was rood en het PON-lampje was nu uit. De GPON-box is aangevallen? Ik neem aan dat de aanval niet van Huawei zou zijn, want ze zouden niet zo dom moeten zijn.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 22 maart 2025

Hi ​@zoeg, ik wil graag met je meekijken om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van jouw verbinding! Om dit te kunnen doen, wil ik je alleen nog vragen om je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan jouw profiel. Zodra je dit gedaan hebt, kan je een bericht achterlaten in dit topic. Ik kan dan gelijk voor je aan de slag gaan! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 maart 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@zoeg, ik wil graag met je meekijken om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van jouw verbinding! Om dit te kunnen doen, wil ik je alleen nog vragen om je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan jouw profiel. Zodra je dit gedaan hebt, kan je een bericht achterlaten in dit topic. Ik kan dan gelijk voor je aan de slag gaan! 

Bedankt voor je hulpaanbod, Nora. Vrijdag kwam er een technicus en die loste het probleem op. Bedankt voor het oplossen van het probleem.

Opnieuw was het een probleem met de externe service. Sinds ik Odido sinds oktober vorig jaar gebruik, deed hetzelfde probleem zich steeds weer voor. Mijn internet was meer dan een maand offline vanwege hetzelfde probleem, wat behoorlijk vervelend was.
Ik weet niet zeker wat de exacte oorzaak is, misschien moet Odido het probleem onderzoeken en een stabiele, veilige oplossing vinden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen