Skip to main content

Sinds rond 7 uur geen internet. Iemand in de regio Utrecht die er ook last van heeft? 

Ik zit sinds kwart voor twaalf zonder internet, echter regio Arnhem. Nog geen update over gekregen of iets.

Hi @Tessa-BD, Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat in jouw postcodegebied inderdaad problemen zijn gemeld, maar deze zijn inmiddels ook weer verholpen. Mocht je nog problemen ervaren, wil je dan het modem een reset geven door deze 10 seconden van de stroom te halen? Laat je het me weten als je weer online bent? 

Hoi, heb alles geprobeerd. Volgens het systeem informatie is de modem met internet aangesloten, maar geen 1 apparaat kan verbinding maken met internet. Alle lampjes branden, 

Hi @Tessa-BD, Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat in jouw postcodegebied inderdaad problemen zijn gemeld, maar deze zijn inmiddels ook weer verholpen. Mocht je nog problemen ervaren, wil je dan het modem een reset geven door deze 10 seconden van de stroom te halen? Laat je het me weten als je weer online bent? 

Hier ben ik weer, nog steeds geen internet. Eerst gaf mijn laptop aan dat hij de proxy niet automatisch Kon detecteren, deze heb ik uitgezet. En nu krijg ik de melding “ de verbinding tussen uw toegangspoort, router of kabelmodem en internet is defect”. Alle lampjes branden

@Tessa-BD Ik ben gelijk het systeem ingedoken om met je mee te kijken. Ik zie gelukkig dat de verbinding weer is hersteld, ervaar jij dit ook zo?

Mocht dit nog niet werken, wil ik je vragen om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Reageer