Skip to main content

Hier ook weer opeens het wereldbolletje rood geworden 5de keer dit jaar zonder internet. Thanks T-mobile voor jullie stabiele netwerk. Heb ondertussen de modem plus glasvezel ook al 10keer opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.

kunnen jullie alsjeblieft dit zsm fixen ik kan niet werken zonder internet en die vergoeding die jullie hebben beloofd daar zie ik ook niks van terug. 

Volgens mij loopt er elke keer een monteur te kloten bij onze verdeelkast. In een maand tijd weer geen internet vlak voor het weekend. En ja hoor het probleem ligt buitenhuis maar niet aan T-mobile. Heerlijk hoe je de schuld op een ander kan af schuiven en zelf elke maand geld kan incasseren van alle abonnees. 


 Hey @J-Esso-e, het is niet de bedoeling om je bericht in meerdere topics te plaatsen. Ik heb al antwoord op je gegeven in een ander topic. Ben je niet bekend met onze huisregels? Neem ze gerust een keertje door: