Skip to main content
Beantwoord

Geen internet!

  • January 6, 2022
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

In 1 week zit ik al 2x zonder internet!

Op dit moment dus ook, ik was aan het thuiswerken en hierdoor kan ik niet werken!

Wat belachelijk.

Jullie zouden een 24/7 storing lijn moeten hebben.

Dit slaat gewoon nergens op. Super slecht en heb super veel spijt dat ik ben overgestapt naar t-mobile! 

Beste antwoord door Lisa

Hi @EKara38, wat rot om te lezen dat jouw internet eruit ligt! Ik kan me de frustratie voorstellen en help je dan ook heel graag mee om dit zo snel mogelijk te fixen. Zojuist heb ik de verbinding onder de loep genomen en deze ziet er verrassend genoeg top uit. Dit staat natuurlijk haaks op wat jij ervaart, dus ik schiet je met de volgende stappen graag te hulp. Ter dubbelcheck: gaat het om de bekabelde verbinding of heb jij momenteel geen wifi? 

Daarnaast hoor ik graag of dit zich op meerdere apparaten afspeelt en of jij wellicht een eigen router hebt aangesloten of enkel het T-Mobile Thuis modem gebruikt? Zou je voor mij eens de bekabeling willen checken? Wellicht is er een kabeltje niet goed aangedrukt en is dit de boosdoener. Ik hoor het graag van je, want ik wil je hier met liefde mee verder helpen! 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23260 reacties
  • January 6, 2022

Hallo @EKara38 

Betreft het een glasvezel of DSL verbinding?

Indien het om glasvezel gaat welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter?


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • January 6, 2022

Hi @EKara38, wat rot om te lezen dat jouw internet eruit ligt! Ik kan me de frustratie voorstellen en help je dan ook heel graag mee om dit zo snel mogelijk te fixen. Zojuist heb ik de verbinding onder de loep genomen en deze ziet er verrassend genoeg top uit. Dit staat natuurlijk haaks op wat jij ervaart, dus ik schiet je met de volgende stappen graag te hulp. Ter dubbelcheck: gaat het om de bekabelde verbinding of heb jij momenteel geen wifi? 

Daarnaast hoor ik graag of dit zich op meerdere apparaten afspeelt en of jij wellicht een eigen router hebt aangesloten of enkel het T-Mobile Thuis modem gebruikt? Zou je voor mij eens de bekabeling willen checken? Wellicht is er een kabeltje niet goed aangedrukt en is dit de boosdoener. Ik hoor het graag van je, want ik wil je hier met liefde mee verder helpen!