Skip to main content
Beantwoord

Geen glasvezel Groningen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb sinds ongeveer 3 uur vanmiddag geen internet meer.

Ik heb zelf nergens aangezeten en was gewoon bezig en toen viel het opeens weg.

Alle stappen heb ik al geprobeerd zoals resetten en stroom eraf.

Waarschijnlijk is er ergens een kabelbreuk.

Mediaconverter knippert LOS rood en PON is uit.

 

Als jullie iets kunnen uitzoeken zou dat heel mooi zijn

Beste antwoord door Squash123

Ishana van Odido schreef:

Hoi @Squash123, zeker! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Het is opgelost :)

Monteur kon al vandaag kijken en er was een kabel los gemaakt in de wijkcentrale.

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 4 mei 2024

Hi @Squash123 ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en kunnen achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Zodra hier een update over is laten we dit gelijk aan je weten. Mocht je een simkaart gebruiken van Odido of Ben, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt mobiel internet totdat dit probleem is opgelost. Zo hoef je niet helemaal zonder internet te zitten. Laat je het me weten als je van zo'n voucher gebruik wil maken? Dan regel ik er gelijk een voor je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 mei 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Squash123 ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en kunnen achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Zodra hier een update over is laten we dit gelijk aan je weten. Mocht je een simkaart gebruiken van Odido of Ben, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt mobiel internet totdat dit probleem is opgelost. Zo hoef je niet helemaal zonder internet te zitten. Laat je het me weten als je van zo'n voucher gebruik wil maken? Dan regel ik er gelijk een voor je! 

ja klopt ik had vanochtend gebeld, hopelijk wordt het snel opgelost.

ik heb al onbeperkt van odido dus ik red mij wel de komende tijd gelukkig.

is er trouwens compensatie in dit soort gevallen voor mijn thuis abonnement?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 5 mei 2024

Hoi @Squash123, zeker! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 6 mei 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @Squash123, zeker! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Het is opgelost :)

Monteur kon al vandaag kijken en er was een kabel los gemaakt in de wijkcentrale.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • 6 mei 2024

Fijn om te horen @Squash123, ik wens je nog een hele fijne dag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen