Sinds gisteren 17:00 uur heb ik geen internet meer. PON lampje knippert en modem staat op rood. (ook na een reset) Ik heb gisteren een melding gedaan bij de klantenservice welke een ticket aangemaakt hebben. Dit zou ergens vandaag (als het goed is) opgepakt worden.
Heeft iemand een idee wanneer dit opgelost word. Zoals iedereen met geen internet is het natuurlijk super vervelend. Als pleister op de wond heb ik wel een voucher gekregen voor unlimited data.
In jouw andere topic ga ik je dan ook graag verder helpen: Geen internet Segwaert Zoetermeer | T-Mobile Community. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek en word je nóg sneller geholpen. Dankjewel! 😊
In jouw andere topic ga ik je dan ook graag verder helpen: Geen internet Segwaert Zoetermeer | T-Mobile Community. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek en word je nóg sneller geholpen. Dankjewel! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.