Skip to main content

Vandaag sinds 1400 storing in Almere. Er is niks te vinden, behalve een bericht in een gesloten 7j oude post. 

daar is geen update meer op sinds 1900.

Dit kostte me veel zoekwerk en een teleurstellende support.

wanneer is dit opgelost?

Wij hebben hetzelfde probleem. De "update" in dat bericht (laatste is van vanmorgen 9.00 uur) is dat ze eigenlijk geen idee hebben en het nog steeds niet hebben opgelost. Ben benieuwd hoe lang we nog zonder zitten en hoe we hiervoor gecompenseerd gaan worden...

Het storing topic is 7 jaar geleden geopend en kan door moderators van updates worden voorzien. Nadat de storing verholpen is kun je een vergoeding krijgen want deze storing duurt al langer dan 12 uur.

@eric volgens mij wordt hier geen prio aan gegeven, we zijn 24u verder en ze zijn nog steeds aan het onderzoeken?

wat een BS, staat nog steeds niks op de main site dat er storing is..

En ondertussen loopt mijn data leeg met al het hotspotten

Hoi ​@Gebruiker1000000 ,

Als er glasvezel breuken zijn kan dat een hoop tijd kosten om op te lossen.

De klantenservice kan je voorzien van een Unlimited data voucher voor een Ben of Odido simkaart. 

@Gebruiker1000000 

We hebben net de klantenservice gebeld. Die gaf aan dat de oorzaak nog niet gevonden is en dat ze morgen pas weer verder gaan met onderzoeken. Voorlopig dus nog geen oplossing en geen duidelijkheid. 

Ik denk dat ze het hele weekend niet kijken. Te weinig meldingen. Dus niet prio…

Hier in de Faunabuurt al geen internet sinds vrijdagmiddag. Direct gebeld en toen te horen gekregen dat het aan mijn router zou liggen en ik een afspraak kon maken om die te laten controleren (woe 8 jan!). Zaterdag nog geen internet dus maar weer gebeld. Kreeg te horen dat het een probleem bij KPN is. Vanmiddag nog steeds niets. Weer gebeld en nu was er sprake van onderhoud (kreeg na vragen een Unlimited data tegoed voor 7dagen). Ik werk een aantal dagen in de week thuis en dit is echt beneden pijl. Ook het constant veranderende verhaal geeft weinig vertrouwen….

Het feit dat ze op het storingsbericht aangeven “nog steeds aan het onderzoeken” zijn, geeft iig aan dat het geen onderhoud is. 

ik ben bang dat dit een zeer langdradig ding wordt…

We zijn nu 4 dagen verder zonder resolutie. Hoe is dit mogelijk

We zijn nu 4 dagen verder zonder resolutie. Hoe is dit mogelijk

Ik had vanmorgen weer gebeld en de boodschap was toen dat ze er vandaag weer mee verder gingen (zondag hadden ze er zo te horen niets mee gedaan). Rond 1615 zag ik ineens allerlei devices weer online komen en nu werkt alles weer. Hoop wel dat dit nu de ellende voor het gehele jaar is geweest…

Reageer