Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten in almere 03/01/2025


Vandaag sinds 1400 storing in Almere. Er is niks te vinden, behalve een bericht in een gesloten 7j oude post. 
 

daar is geen update meer op sinds 1900.

 

Dit kostte me veel zoekwerk en een teleurstellende support.

 

wanneer is dit opgelost?

Beste antwoord door Gebruiker1000000

We zijn nu 4 dagen verder zonder resolutie. Hoe is dit mogelijk

Bekijk origineel

10 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 januari 2025

Wij hebben hetzelfde probleem. De "update" in dat bericht (laatste is van vanmorgen 9.00 uur) is dat ze eigenlijk geen idee hebben en het nog steeds niet hebben opgelost. Ben benieuwd hoe lang we nog zonder zitten en hoe we hiervoor gecompenseerd gaan worden...


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9025 reacties
  • 4 januari 2025

Het storing topic is 7 jaar geleden geopend en kan door moderators van updates worden voorzien. Nadat de storing verholpen is kun je een vergoeding krijgen want deze storing duurt al langer dan 12 uur.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 januari 2025

@eric volgens mij wordt hier geen prio aan gegeven, we zijn 24u verder en ze zijn nog steeds aan het onderzoeken?

wat een BS, staat nog steeds niks op de main site dat er storing is..

 

En ondertussen loopt mijn data leeg met al het hotspotten


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9025 reacties
  • 4 januari 2025

Hoi ​@Gebruiker1000000 ,

Als er glasvezel breuken zijn kan dat een hoop tijd kosten om op te lossen.

De klantenservice kan je voorzien van een Unlimited data voucher voor een Ben of Odido simkaart. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 januari 2025

@Gebruiker1000000 

We hebben net de klantenservice gebeld. Die gaf aan dat de oorzaak nog niet gevonden is en dat ze morgen pas weer verder gaan met onderzoeken. Voorlopig dus nog geen oplossing en geen duidelijkheid. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 januari 2025

Ik denk dat ze het hele weekend niet kijken. Te weinig meldingen. Dus niet prio…

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 januari 2025

Hier in de Faunabuurt al geen internet sinds vrijdagmiddag. Direct gebeld en toen te horen gekregen dat het aan mijn router zou liggen en ik een afspraak kon maken om die te laten controleren (woe 8 jan!). Zaterdag nog geen internet dus maar weer gebeld. Kreeg te horen dat het een probleem bij KPN is. Vanmiddag nog steeds niets. Weer gebeld en nu was er sprake van onderhoud (kreeg na vragen een Unlimited data tegoed voor 7dagen). Ik werk een aantal dagen in de week thuis en dit is echt beneden pijl. Ook het constant veranderende verhaal geeft weinig vertrouwen….


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 januari 2025

Het feit dat ze op het storingsbericht aangeven “nog steeds aan het onderzoeken” zijn, geeft iig aan dat het geen onderhoud is. 
 

ik ben bang dat dit een zeer langdradig ding wordt…


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

We zijn nu 4 dagen verder zonder resolutie. Hoe is dit mogelijk


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025
Gebruiker1000000 schreef:

We zijn nu 4 dagen verder zonder resolutie. Hoe is dit mogelijk

Ik had vanmorgen weer gebeld en de boodschap was toen dat ze er vandaag weer mee verder gingen (zondag hadden ze er zo te horen niets mee gedaan). Rond 1615 zag ik ineens allerlei devices weer online komen en nu werkt alles weer. Hoop wel dat dit nu de ellende voor het gehele jaar is geweest…


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen