Sinds 16.00 doet mijn glasvezel (Utrecht) het niet meer. Gebeld met Odido en zal binnenkort verholpen worden. Storing stond niet op de site ‘maar zou snel verholpen’
Inmiddels 7 uur later is het nog niet verholpen en staat er nog stééds geen melding op de website. Gek genoeg staat er wel een melding in de community dat er een storing is. Moet zeker geheim blijve
Wat is er aan de hand? Ik betaal enorm veel geld voor een snelle verbinding (die nooit gehaald is) en nu dit.
Hier dezelfde problemen. Vreemd dat ze zo weinig informatie loslaten.
Zie ook: ander topic in Utrecht
Edit: Inmiddels lijkt het internet bij ons het weer te doen.
Hoi allemaal,
Sorry voor dit ongemak. Gelukkig zijn de algemene problemen in Utrecht inmiddels opgelost. Mocht je dit nog niet zo ervaren, wil je het modem (en ONT) dan een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Mocht dit niet werken, laat het mij dan gelijk weten. Ik kijk graag met je mee, ik wil dat iedereen weer online is!
Vergeet niet om alvast alle benodigde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toe te voegen aan je community profiel. Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.