Skip to main content

Als er storingen zijn horen klanten per mail of SMS op de hoogte worden gesteld of per post en ik kan pas slapen als tv en internet weer terug is en dat is nu al bijna 1 uur en 2e keer in korte tijd als dit nog een keer gebeurt dan laat ik de bank van 1 maand terug storten want dit kan echt niet zonder ons ruim van te voren te informeren en we hoeven niet hier te komen om onze klacht in te dienen dat hoef niet als juliie ons gewoon beter geïnformeerd te zijn

Hoi @robin78 ,

Storingen kunnen op grote schaal,  of op individuele basis wel eens voorkomen. In het eerste geval komt er een melding in het storing topic op het forum.  In het 2e geval is het de klant die een melding bij de provider doet. 

Daarnaast zijn er ook regelmatig upgraden en onderhoud.  Dit wordt ook in het algemeen aangekondigd op het forum,  er is niet precies te zeggen wanneer en hoe laat, maar dit is dan weer beperkt in tijd en altijd s'nachts.

Je hebt hier te maken met een consumentenlijn.  Daar zit geen SLA op. Zakelijke lijnen zijn 10x zo duur en heeft dan een uptime garantie.  Wel geldt er een wettelijke consumenten vergoeding als een storing langer dan 12 uur duurt. De betaling terugdraaien zonder dat je deze creditfactuur van (maandbedrag/30 × het aantal dagen van 24 uur storing) hebt gekregen leidt automatisch tot een incasso traject..


T-Mobile Home Internet: kan het voldoen aan de breedbandbehoeften van uw huis? Overweeg je om je huidige internetprovider aan de kant te zetten?


@robin78 Je bent hier al heel lang en weet hoe het werkt, storingen weet je echt niet van te voren en er is ook niet gelijk te zien wie er storingen heeft🫣 

Als er echte grote storingen aan de hand zijn kan je dat Hier en hier lezen.

Hopelijk werkt nu alles weer?

Groetjes


Reageer