Beantwoord
Geen ADSL signaal
Sinds zaterdagmiddag geen ADSL-signaal. Onbekend waar dit vandaan komt. Klantenservice zegt dat het bij de wijkcentrale ligt. KPN dient dit op te lossen. Nu een enkele dagen verder nog geen bericht. Aardig irritant. Zomaar geen internet signaal.
Snik Snik
Snik Snik
Beste antwoord door Sander
Hey hscholte, een storing is altijd vervelend. Maar ze zijn er om opgelost te worden! Goed dat je het aan ons gemeld hebt. Dan zijn we er nu mee bezig. Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe diep het in ons netwerk zit, hoe lang de oplostijd is. Dit kan tot vijf werkdagen (zonder weekend) duren. Ik vermoed dat het dus nog in de pijpleiding zit. Voor nu dus nog afwachten.
Zijn de vijf werkdagen verstreken, dan kun je altijd nog om een update vragen. :8
Bekijk origineelZijn de vijf werkdagen verstreken, dan kun je altijd nog om een update vragen. :8
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.