Sinds zaterdagmiddag geen ADSL-signaal. Onbekend waar dit vandaan komt. Klantenservice zegt dat het bij de wijkcentrale ligt. KPN dient dit op te lossen. Nu een enkele dagen verder nog geen bericht. Aardig irritant. Zomaar geen internet signaal.
Hey hscholte, een storing is altijd vervelend. Maar ze zijn er om opgelost te worden! Goed dat je het aan ons gemeld hebt. Dan zijn we er nu mee bezig. Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe diep het in ons netwerk zit, hoe lang de oplostijd is. Dit kan tot vijf werkdagen (zonder weekend) duren. Ik vermoed dat het dus nog in de pijpleiding zit. Voor nu dus nog afwachten.
Zijn de vijf werkdagen verstreken, dan kun je altijd nog om een update vragen. :8
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.