Skip to main content
Beantwoord

Fritzbox 5530 XGS-PON registratie

  • 25 July 2024
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer mijn Fritzbox 5530 xgs-pon te installeren.  Maar na de configuratie blijft de modem offline. 

Nu lees ik dat de xgs-pon geregisteerd moet worden. Echter kan de telefonische helpdesk mij niet helpen..

Nu zag ik ook dat er odido service medewerkers op de community actief zijn welke hulp kunnen bieden.

 

 

6 reacties

Reputatie 2

Hallo,

 

Ik probeer mijn Fritzbox 5530 xgs-pon te installeren.  Maar na de configuratie blijft de modem offline. 

Nu lees ik dat de xgs-pon geregisteerd moet worden. Echter kan de telefonische helpdesk mij niet helpen..

Nu zag ik ook dat er odido service medewerkers op de community actief zijn welke hulp kunnen bieden.

 

 

 

 

 

Hoi @Tommie van Odido, ik lees op verschillende posts dat jij eventueel kan helpen om mijn FritzBox 5530 XGS Pon geregistreerd te krijgen? 

Volgens de FritzBox HD moet dit door Odido gedaan worden. Echter telefonisch konden ze me niet echt helpen. case nr 72170595.

 

Kan jij mij helpen om mijn modem werkend te krijgen? 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shave, welkom op onze Community!

Kan je het ModemID doorgeven? Dan kan ik hem voor je registreren. Je internet zal wel wegvallen op het moment dat ik hem registreer, dus we kunnen beter volgende week wat afspreken via privéberichten, dan plannen we 20 minuutjes in en kan ik je ONT registreren als je het modem nog steeds niet online krijgt. 

Heb heb net een PM gestuurd met de info.

Na registratie van de modem werkte alles in één. @Tommie van Odido super service. Thanks.

Mooi dat het werkt, ik heb helaas nog geen connectiviteit.

Ik zal @Tommie van Odido nog een vragen wat hij kan betekenen.

 

Reageer