Beantwoord
ELRO C703IP camera benaderen via internet
Ik zou graag deze bewakingscamera via mijn IP-adres bij T-Mobile over het Internet willen benaderen. Dit lukt echter niet. Bij mijn vorige provider KPN werkte dat wel maar moest in het modem UDP ingeschakeld worden/staan. Daarna kon je extern je IP adres in I.Explorer intypen en voila, daar had je beeld via de vereiste en voorgeprogrammeerde poort 800 in de camera.
Wie heeft voor mij een gedetailleerd stappenplan voor het T-Mobile modem HG659 en kan dat naar me mailen want ik ben moe van het ronddolen naar een oplossing? (T-Mobile helpdesk verwees mij door naar het forum omdat men portforwarding niet ondersteunt pfffff). Alvast bedankt.
Wie heeft voor mij een gedetailleerd stappenplan voor het T-Mobile modem HG659 en kan dat naar me mailen want ik ben moe van het ronddolen naar een oplossing? (T-Mobile helpdesk verwees mij door naar het forum omdat men portforwarding niet ondersteunt pfffff). Alvast bedankt.
Beste antwoord door Hidden.nld
wat betreft de ethernet poorten ze doen het allemaal echter zijn er 2 gereserveerd voor internet en 2 gereserveerd voor iptv welke ook via de ethernet poort word aangesloten. kom je te kort dan kan je de poorten voor eenn paar euro uitbreiden door een switch te plaatsen.
Jammer dat jij de poort forwarding niet voor elkaar krijgt. echter is dat nieg iets waar T-Mobile aan kan doen. ze geven geen ondersteuning op je eigen apparatuur. heel vervelend voor de gebruiker natuurlijk maar je kan natuurlijk ook laten doen door een expert zodat alles werkt. je provider is helaas niet je systeembeheerder.
bedoel je niet UPNP inplaats van UDP ?
Wellicht dat je je ip camera in dmz kan plaatsen zodat het wel werkt.
Bekijk origineelJammer dat jij de poort forwarding niet voor elkaar krijgt. echter is dat nieg iets waar T-Mobile aan kan doen. ze geven geen ondersteuning op je eigen apparatuur. heel vervelend voor de gebruiker natuurlijk maar je kan natuurlijk ook laten doen door een expert zodat alles werkt. je provider is helaas niet je systeembeheerder.
bedoel je niet UPNP inplaats van UDP ?
Wellicht dat je je ip camera in dmz kan plaatsen zodat het wel werkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.