Skip to main content
Beantwoord

Compensatie voor geen internet

Beste Odido,

Sinds gisteren ligt ons internet eruit vanaf 14:26, maandag tussen 16:00-20:00 komt er een monteur langs.

Het hele weekend maken we dus gebruik van onze databundel die sowieso sneller op zal gaan dan normaal gesproken. Het lijkt mij daarom ook op zijn plaats als die kosten op zijn minst vergoed worden.

Waar kan ik dit aankaarten?

Ik zie in diverse posts voorbij komen dat er namelijk niets voor is. Lijkt mij dat jullie als professionele organisatie hier toch wel wat mee gaan doen?

PS: volgens jullie site is er bij ons geen storing terwijl de klantenservice gisteren nog zei dat het vermoedelijk aan de kabel ligt (gezien de tests die zijn uitgevoerd). Dus dat klopt ook niet, dit kan dus wel beter vanuit jullie!

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Cristien Super bedankt voor je hulp in het andere topic

@rbuys1991 Laat je mij in het andere topic weten hoe het monteursbezoek is verlopen? Ik ben benieuwd! 

Indien de verbinding weer is hersteld, maak in de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in orde. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Ik sluit dit topic voor nu, omdat deze dubbel is. 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 1 maart 2025

Hallo ​@rbuys1991 

Als je een (prepaid) simkaart hebt van Odido of Ben dan kun je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet krijgen.

Je krijgt achteraf ook een vergoeding voor de dagen dat het internet niet werkte.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7927 reacties
  • 1 maart 2025

@Waqqas  Hij heeft al een voucher, dit is een gemeld dubbel onderwerp

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

@Cristien Super bedankt voor je hulp in het andere topic

@rbuys1991 Laat je mij in het andere topic weten hoe het monteursbezoek is verlopen? Ik ben benieuwd! 

Indien de verbinding weer is hersteld, maak in de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in orde. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Ik sluit dit topic voor nu, omdat deze dubbel is. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen