Sinds gisteren ligt ons internet eruit vanaf 14:26, maandag tussen 16:00-20:00 komt er een monteur langs.
Het hele weekend maken we dus gebruik van onze databundel die sowieso sneller op zal gaan dan normaal gesproken. Het lijkt mij daarom ook op zijn plaats als die kosten op zijn minst vergoed worden.
Waar kan ik dit aankaarten?
Ik zie in diverse posts voorbij komen dat er namelijk niets voor is. Lijkt mij dat jullie als professionele organisatie hier toch wel wat mee gaan doen?
PS: volgens jullie site is er bij ons geen storing terwijl de klantenservice gisteren nog zei dat het vermoedelijk aan de kabel ligt (gezien de tests die zijn uitgevoerd). Dus dat klopt ook niet, dit kan dus wel beter vanuit jullie!
Beste antwoord door rbuys1991
De eerder ontvangen SMS blijkt volgens Guidion een fout in het systeem te zijn. Dus ook voor anderen goed om te weten dat als je een afspraak inplant het gekozen tijdvak klopt. De SMS die eventueel daarna kan komen (zoals bij mij) waarin stond: ‘De monteur komt tussen 15:00 - 17:00’ is niet valide.
Verder is het probleem helaas nog niet verholpen. Het glasvezel kastje is vervangen maar er blijkt wel licht over de glasvezel binnen te komen maar de hoeveelheid is niet juist. Hierdoor kan er geen stabiele verbinding worden opgebouwd. Ik wacht Odido af ‘hoe nu verder’.
Ondertussen heb ik als IT-er gelukkig een back-up verbinding waardoor ik gewoon verder thuis kan werken. Maar ik hoop evengoed dat dit snel kan worden opgelost!
@totaleslimmekind , Dit gebeurde helaas omdat mijn verbinding hier nu niet werkt en 5G ook verminderde dekking heeft, daardoor reageerde het posten op de site niet zo goed.
Ik ben super geholpen met de bundel voor nu. Nogmaals bedankt @Cristien.
Alleen komt nu het volgende, morgen heb ik een afspraak met Guidion ingepland staan tussen 16:00-20:00.
Krijg ik zojuist een SMS dat het tussen 15:00-17:00 zal zijn. Ik heb mijn best gedaan om met het ophalen van kinderen en mijn werkopdracht wat 1,5 uur rijden is af te stemmen.
Waarom worden deze afspraken ineens vervroegd? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Anderzijds, je spreekt iets samen af en nu kan het gebeuren dat er niemand thuis is (wat in dit geval niet meer mijn probleem is).
Het is zondag, ik kan niets meer regelen? Dus ik hoop dat het goed gaat, anders dan gaat dat een zeer stevig gesprek worden.
@rbuys1991 Helpt dit? Het kan zijn dat hun planning is veranderd door wat voor omstandigheden ook!
Afspraak verplaatsen?
Komt de afspraak die je hebt gemaakt om Odido Internet te installeren toch niet uit?
Zelf afspraak verzetten (tot 24 uur van tevoren). Je kan tot 24 uur voor de geplande afspraak makkelijk zelf de afspraak verplaatsen. Dat doe je door op de link te klikken die je hebt gekregen in de bevestigingsmail van Guidion.
Mail kwijt of afspraak binnen 24 uur verzetten. Wil je een afspraak verzetten die plaatsvindt binnen 24 uur of heb je de bevestigingsmail van Guidion niet bij de hand? Bel Guidion dan even: 020-3232766(lokaal tarief).
Je kan Guidion bereiken op: Maandag t/m donderdag: 9-21 uur. Vrijdag: 9-17.30 uur. Zaterdag: 9-17 uur.
Maar nee, de afspraak is binnen 24 uur en het is zondag waardoor ik Guidion niet kan bellen. Als het misgaat is het een voorbeeld waaruit blijkt dat je niet kan plannen tegen dit proces.
De eerder ontvangen SMS blijkt volgens Guidion een fout in het systeem te zijn. Dus ook voor anderen goed om te weten dat als je een afspraak inplant het gekozen tijdvak klopt. De SMS die eventueel daarna kan komen (zoals bij mij) waarin stond: ‘De monteur komt tussen 15:00 - 17:00’ is niet valide.
Verder is het probleem helaas nog niet verholpen. Het glasvezel kastje is vervangen maar er blijkt wel licht over de glasvezel binnen te komen maar de hoeveelheid is niet juist. Hierdoor kan er geen stabiele verbinding worden opgebouwd. Ik wacht Odido af ‘hoe nu verder’.
Ondertussen heb ik als IT-er gelukkig een back-up verbinding waardoor ik gewoon verder thuis kan werken. Maar ik hoop evengoed dat dit snel kan worden opgelost!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.