Hallo, Izzie de chatbot verwees me hierheen.
Ik heb van 14/11 t/m 24/11 (11 dagen) geen internet gehad.
Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om dit uiteindelijk op te lossen. Meerdere medewerkers hebben mij beloofd dat de dagen dat ik geen internet had, niet worden berekend. Ik heb dan wel vouchers gekregen voor mobiel internet, maar dat werkt alleen op mijn mobiel. En die heb ik overdag natuurlijk mee naar mijn werk. Daar heeft de rest van het huishouden dan thuis niks aan. En ik heb vaak moeten bellen en vrij moeten regelen voor verschillende monteurs.
Maar nu is mijn factuur binnen en mag ik gewoon een volledige maand betalen.
Ik zou dit graag opgelost willen hebben.
Op zijn minst wil ik een credit voor de dagen waarin ik geen diensten van jullie heb kunnen afnemen.
Ook kan ik nu dus minder lang van mijn welkomstaanbieding tarief genieten. Het verlengen van de actieperiode met een maand zou ik dan ook op prijs stellen.