Skip to main content

@Brian @Jason e.a. Vandaag is eindelijk na 2 weken mijn internetverbinding weer hersteld. Het oorspronkelijke topic is gesloten, maar had toch nog het volgende punt.

Omdat de oorzaak duidelijk ligt bij T-Mobile (volgens monteur was de fysieke verbinding in de wijkcentrale niet aanwezig) wens ik een compensatie voor de niet geleverde diensten. Graag jullie reactie. 

Mijn klantnummer overgenomen van de overeenkomst is GLN56373.

Ik lees graag jullie reactie

Mvg Coert

Hallo 👋 @cdeneve  Gelukkig is het opgelost je kan alles netjes terug lezen (klik op je naam)

Fijn dat je vouchers hebt ontvangen zodat je toch van de diensten gebruik kon maken.

Fijne dag nog! 

 

 


Hoi @cdeneve,

Super dat de internetverbinding weer is hersteld! Maak je geen zorgen, natuurlijk vergoeden wij de abonnementskosten van de periode 29-9 tm 12-10 dat je geen diensten had. Ik heb deze vergoeding (€ 18,15) gelijk voor je in orde gemaakt. De verrekening van deze periode kan je vinden op jouw volgende facturen: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen

Fijne dag!

Groetjes,

Demi

 


Hallo @Demi , dank voor de correcte afhandeling. 


Reageer