Beantwoord
Blokkade IP-adres op Playstation Network
Hi,
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op PSN (ps4).
Contact met PSN opgenomen en zij vertelde mij dat de provider (t-mobile) mogelijk het IP adress zou blokkeren. Ik kreeg vanuit T-Mobile te horen dat dit niet het geval was en dat het forum mogelijk raad zou bieden aan mijn vraag: Hoe kan ik weer inloggen op PSN met foutcode WS-37397-9?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Aldo van Opbergen
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op PSN (ps4).
Contact met PSN opgenomen en zij vertelde mij dat de provider (t-mobile) mogelijk het IP adress zou blokkeren. Ik kreeg vanuit T-Mobile te horen dat dit niet het geval was en dat het forum mogelijk raad zou bieden aan mijn vraag: Hoe kan ik weer inloggen op PSN met foutcode WS-37397-9?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Aldo van Opbergen
Beste antwoord door Sander
Hoi aldovanopbergen,
Niet fijn als je opeens niet meer op het PS netwerk kan. Ik kan het verhaal van de klantenservice bevestigen: we blokkeren niets. Het is echt Sony die een blacklist bijhoudt van 'vuile' IP adressen. Het IP adres dat je van ons krijgt is een dynamisch IP adres. Dat wil zeggen dat het wisselt. In de praktijk blijkt je IP adres echter meestal hetzelfde. Als je dus op zo'n blacklist terecht bent gekomen, is het te hopen dat je IP adres snel wisselt. Ik hoor vaak dat bedrijven zo'n blokkade niet voor niets plaatsen en dus niet snel een adres 'whitelisten'.
Uiteraard heb ik wel wat tips. Je maakt de meeste kans op een nieuw IP adres als je het modem een lange tijd offline zet. Ik heb het dan over 24-72 uur. Ideaal als je bijvoorbeeld een weekendje weggaat. Wij kunnen je IP adres niet wijzigen.
Ik hoop dat je snel weer online kan! Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineelNiet fijn als je opeens niet meer op het PS netwerk kan. Ik kan het verhaal van de klantenservice bevestigen: we blokkeren niets. Het is echt Sony die een blacklist bijhoudt van 'vuile' IP adressen. Het IP adres dat je van ons krijgt is een dynamisch IP adres. Dat wil zeggen dat het wisselt. In de praktijk blijkt je IP adres echter meestal hetzelfde. Als je dus op zo'n blacklist terecht bent gekomen, is het te hopen dat je IP adres snel wisselt. Ik hoor vaak dat bedrijven zo'n blokkade niet voor niets plaatsen en dus niet snel een adres 'whitelisten'.
Uiteraard heb ik wel wat tips. Je maakt de meeste kans op een nieuw IP adres als je het modem een lange tijd offline zet. Ik heb het dan over 24-72 uur. Ideaal als je bijvoorbeeld een weekendje weggaat. Wij kunnen je IP adres niet wijzigen.
Ik hoop dat je snel weer online kan! Houd je ons op de hoogte?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.