Hi,
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op PSN (ps4).
Contact met PSN opgenomen en zij vertelde mij dat de provider (t-mobile) mogelijk het IP adress zou blokkeren. Ik kreeg vanuit T-Mobile te horen dat dit niet het geval was en dat het forum mogelijk raad zou bieden aan mijn vraag: Hoe kan ik weer inloggen op PSN met foutcode WS-37397-9?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Aldo van Opbergen
Bladzijde 1 / 1
misschien heb je hier wat aan
https://appuals.com/how-to-fix-ps4-playstation-4-error-code-ws-37397-9/
https://appuals.com/how-to-fix-ps4-playstation-4-error-code-ws-37397-9/
Ha Jan,
Bedankt, maar helaas hebben methode 1 tm 3 niet gewerkt.
methode 4 heb ik geprobeerd, maar werkte ook niet.. waarschijnlijk (hoop ik) doet t-mobile aan dynamische ip adressen zodat het snel opgelost is
Bedankt, maar helaas hebben methode 1 tm 3 niet gewerkt.
methode 4 heb ik geprobeerd, maar werkte ook niet.. waarschijnlijk (hoop ik) doet t-mobile aan dynamische ip adressen zodat het snel opgelost is
Hoi Aldo,
Gaat het om T-Mobile Thuis, Mobiel of 4G voor Thuis? We kunnen dan wat gerichter helpen! Je bent namelijk niet ingelogd met jouw My T-Mobile account, dus op dit moment kunnen we dat niet controleren. Bij Thuis kan er geen nieuw IP-adres worden toegewezen, terwijl mobiel en 4G voor Thuis een dynamisch IP-adres hebben. Het ligt er dus net even aan om welk abonnement het gaat! 🙂
Gaat het om T-Mobile Thuis, Mobiel of 4G voor Thuis? We kunnen dan wat gerichter helpen! Je bent namelijk niet ingelogd met jouw My T-Mobile account, dus op dit moment kunnen we dat niet controleren. Bij Thuis kan er geen nieuw IP-adres worden toegewezen, terwijl mobiel en 4G voor Thuis een dynamisch IP-adres hebben. Het ligt er dus net even aan om welk abonnement het gaat! 🙂
Hi David,
Het gaat om T-Mobile thuis (verbinding via Glasvezel).
Vreemd dat er dan opeens sinds eergisteren een IP blokkade voorkomt, aangezien dit überhaupt de eerste keer was dat ik hiervan gehoord had.
Wat kan ik verder ondernemen om dit op te lossen?
Alvast bedankt 🙂
Het gaat om T-Mobile thuis (verbinding via Glasvezel).
Vreemd dat er dan opeens sinds eergisteren een IP blokkade voorkomt, aangezien dit überhaupt de eerste keer was dat ik hiervan gehoord had.
Wat kan ik verder ondernemen om dit op te lossen?
Alvast bedankt 🙂
Gaat het om T-Mobile Thuis, Mobiel of 4G voor Thuis? We kunnen dan wat gerichter helpen! Je bent namelijk niet ingelogd met jouw My T-Mobile account, dus op dit moment kunnen we dat niet controleren. Bij Thuis kan er geen nieuw IP-adres worden toegewezen, terwijl mobiel en 4G voor Thuis een dynamisch IP-adres hebben. Het ligt er dus net even aan om welk abonnement het gaat! :)
Hi David,
Het gaat om T-Mobile thuis (verbinding via Glasvezel).
Vreemd dat er dan opeens sinds eergisteren een IP blokkade voorkomt, aangezien dit überhaupt de eerste keer was dat ik hiervan gehoord had.
Wat kan ik verder ondernemen om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Hoi aldovanopbergen,
Niet fijn als je opeens niet meer op het PS netwerk kan. Ik kan het verhaal van de klantenservice bevestigen: we blokkeren niets. Het is echt Sony die een blacklist bijhoudt van 'vuile' IP adressen. Het IP adres dat je van ons krijgt is een dynamisch IP adres. Dat wil zeggen dat het wisselt. In de praktijk blijkt je IP adres echter meestal hetzelfde. Als je dus op zo'n blacklist terecht bent gekomen, is het te hopen dat je IP adres snel wisselt. Ik hoor vaak dat bedrijven zo'n blokkade niet voor niets plaatsen en dus niet snel een adres 'whitelisten'.
Uiteraard heb ik wel wat tips. Je maakt de meeste kans op een nieuw IP adres als je het modem een lange tijd offline zet. Ik heb het dan over 24-72 uur. Ideaal als je bijvoorbeeld een weekendje weggaat. Wij kunnen je IP adres niet wijzigen.
Ik hoop dat je snel weer online kan! Houd je ons op de hoogte?
Niet fijn als je opeens niet meer op het PS netwerk kan. Ik kan het verhaal van de klantenservice bevestigen: we blokkeren niets. Het is echt Sony die een blacklist bijhoudt van 'vuile' IP adressen. Het IP adres dat je van ons krijgt is een dynamisch IP adres. Dat wil zeggen dat het wisselt. In de praktijk blijkt je IP adres echter meestal hetzelfde. Als je dus op zo'n blacklist terecht bent gekomen, is het te hopen dat je IP adres snel wisselt. Ik hoor vaak dat bedrijven zo'n blokkade niet voor niets plaatsen en dus niet snel een adres 'whitelisten'.
Uiteraard heb ik wel wat tips. Je maakt de meeste kans op een nieuw IP adres als je het modem een lange tijd offline zet. Ik heb het dan over 24-72 uur. Ideaal als je bijvoorbeeld een weekendje weggaat. Wij kunnen je IP adres niet wijzigen.
Ik hoop dat je snel weer online kan! Houd je ons op de hoogte?
Hoi Sander,
Ik heb contact gezocht met Playstation (netwerk) en zij sturen mijn aanvraag door naar hun kantoor in Londen. Ik vraag me ook sterk af wat ervoor gezorgd zou kunnen hebben dat er uberhaupt een IP blokkade wordt gegeven.
Hiernaast zal het studentenhuis het niet erg leuk vinden (12 man) als het internet er een dag of meer uit ligt 😉 maar als ik terugkrijg vanaf Playstation dat zij het niet opheffen, dan is dat wel de keuze denk ik.
Bedankt voor je antwoord iig Sander
Ik heb contact gezocht met Playstation (netwerk) en zij sturen mijn aanvraag door naar hun kantoor in Londen. Ik vraag me ook sterk af wat ervoor gezorgd zou kunnen hebben dat er uberhaupt een IP blokkade wordt gegeven.
Hiernaast zal het studentenhuis het niet erg leuk vinden (12 man) als het internet er een dag of meer uit ligt 😉 maar als ik terugkrijg vanaf Playstation dat zij het niet opheffen, dan is dat wel de keuze denk ik.
Bedankt voor je antwoord iig Sander
Het wordt een internationale kwestie! 😉 Ik hoor graag nog eens een update. Ik duim mee.
Even een update:
Had even gekeken of ik weer kon inloggen en dit was het geval. Ik heb geen terugkoppeling van PSN gehad, maar denk dat zij de blokkade er wel vanaf hebben gehaald.
Bedankt voor het meedenken allen!
Had even gekeken of ik weer kon inloggen en dit was het geval. Ik heb geen terugkoppeling van PSN gehad, maar denk dat zij de blokkade er wel vanaf hebben gehaald.
Bedankt voor het meedenken allen!
Hi aldovanopbergen,
Super dat je weer kunt inloggen! Goed dat je er zo achteraan bent gegaan, want schijnbaar heeft dat er inderdaad voor gezorgd dat je weer kunt inloggen. Veel gameplezier en bedankt voor je update!
Super dat je weer kunt inloggen! Goed dat je er zo achteraan bent gegaan, want schijnbaar heeft dat er inderdaad voor gezorgd dat je weer kunt inloggen. Veel gameplezier en bedankt voor je update!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.