Beantwoord

Black Ops 4 niet te spelen via T-mobile internet

  • 2 May 2020
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Ik kan het spel Black Ops 4 niet spelen, hij wil niet verbinden.

 

Inmiddels gedaan

  • pc als DMZ machine
  • alle firewalls uit van zowel de pc als het modem
  • alle overige beveiligingen in het modem uit.

Via de telefoon (iphone, USB kabel) kan ik wel verbinden.

 

Wat nu?

icon

Beste antwoord door ReneM 2 May 2020, 12:15

Bekijk origineel

8 reacties

Lijkt op hetzelfde probleem als deze post: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/niet-alle-poorten-gaan-open-op-zyxel-vmg8825-t50-323326

Dit is niet helemaal hetzelfde probleem. Ik kan wel spelen maar mijn poorten willen niet open. 

Lijkt op hetzelfde probleem als deze post: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/niet-alle-poorten-gaan-open-op-zyxel-vmg8825-t50-323326

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ReneM 

Je kan wel verbinden via 4G of VPN, tegen welk probleem loop je dan aan op de pc of wat laat hij dan zien?

Ik weet niet of het mogelijk is voor je om het op een andere pc/laptop te proberen? Heel misschien zou je ook eens kijken wat het met een andere DNS doet.

Ik weet niet welke modem je hebt maar op een Zyxel is het inloggen in de modem via 192.168.1.1 en dan in het menu, netwerkinstellingen, thuisnetwerk, eerst tabblad (lan configuratie( en kies bij DNS waarden voor statische ip en voer 8.8.8.8 en 8.8.4.4 bij DNS server 1 & 2 in, klik op toepassen en herstart je modem.

Mocht het niet werken dan ligt het in ieder geval niet hieraan.

Huawei

Ga op een computer naar 192.168.1.1 om je modem te benaderen. Log in met de meegeleverde gebruikersnaam en wachtwoord. Kies in de balk bovenin voor "home network". Vervolgens in de balk links voor "lan interface". Vervolgens ga je naar "DHCP server". Hier zet je de DNS mode op "Manually configure the DNS server for LAN devices".

Nu kun je een alternatieve DNS server intoetsen en deze opslaan door op "save" te klikken. 

 

 

Ik krijg dan de melding Negative 345 Silver Wolf error.

Een andere pc lijkt me niet logisch als het wel werkt met een Mobiele verbinding. Ik ben bang dat het spel te groot is voor de laptop ;) 160GB.

Ergens vermoed ik dat de poortjes van deze games niet goed doorgegeven worden door het modem… zie ook het andere topic van Marteros.

Ik zal eens andere DNS servers in het modem zetten en laten weten of dat wel werkt.

Reputatie 7
Badge +15

@ReneM 

Als het via een hotspot wel kunnen hoeven de poorten niet open lijkt mij?

Laat maar weten of een andere DNS server helpt.

Geen idee wat er aan de hand is, of wie ergens aan gedraaid heeft. Ik heb in ieder geval niks veranderd sinds gisteravond.

Maar ‘spontaan’ werkt het.

 

Wel heb ik in het modem iets nieuws gevonden onder UPnP. Dat stond er eerder niet.

 

Beschrijving Bestemming IP-adres Externe poort Interne poort Protocol  
1 DemonwarePortMapping 192.168.1.134 3074 3074 UDP
Reputatie 7
Badge +15

@ReneM 

Had je de DNS servers toevallig aangepast of nog niet?

Werkt goed zo te zien^ 👍

Ik heb getest met Google, ipconfig /renew. → Werkte.

Daarna DNS teruggezet op ISP, immers hoe dichterbij de DNS server hoe sneller ;) → Werkte nog steeds.

 

Geen idee wat er veranderd is. Wellicht lezen de netwerkbeheerders bij T-Mobile mee en hebben ze toch iets aangepast ^^

Reageer