Skip to main content
Beantwoord

Bestaande klanten geen nieuwe modem

  • 6 februari 2020
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Tmobile heeft bij mij het modem vervangen omdat het wifi signaal wegviel. Helaas bleek het nieuwe modem van hetzelfde type te zijn. Helaas nog steeds wegvallende wifi. De klantenservice kan geen nieuwe generatie 5G model aanbieden omdat die alleen voor nieuwe klanten beschikbaar zijn.

Bestaande klanten zijn dus minder belangrijk dan nieuwe klanten

Beste antwoord door Piotr

Hey @brooz,

Trouwe klanten zijn zeker belangrijk! We vervangen apparatuur die defect zijn altijd voor een van hetzelfde model. Nu zie ik dat je in de tussentijd een nieuw modem hebt ontvangen. Werkt je Wifi nu wel naar behoren? :relaxed:

Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2020

Hey @brooz,

Trouwe klanten zijn zeker belangrijk! We vervangen apparatuur die defect zijn altijd voor een van hetzelfde model. Nu zie ik dat je in de tussentijd een nieuw modem hebt ontvangen. Werkt je Wifi nu wel naar behoren? :relaxed:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen