Skip to main content
Beantwoord

Bedraad internet werkt niet op ps4 en mijn tv.

• 9 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 2732 Bekeken

Onlangs heb ik mijn ps4 aangesloten. Helaas krijg ik continue foutmelding op mijn playstation. Dat dns servers niet ingesteld zijn. Toen heb ik mijn tv aangesloten en weer kreeg ik foutmelding dat tv kan niet aangesloten worden.

Kan iemand mij helpen in normale menselijke taal?

Beste antwoord door Sander

Hoi @Vladislav22, welkom op het forum!

Zoals Hcblids aangeeft (bedankt trouwens!) is het belangrijkste dat je LAN 1 en LAN 2 gebruikt als je de PS4 aan wilt sluiten en LAN 3 en LAN 4 als je de TV Box aansluit. Beide zouden volgens plug 'n play moeten werken. Zit er geen andere apparatuur tussen? Kun je de PS4 wel via wifi verbinden?

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hcblids
  • is een King Poster
  • 102 reacties
  • 9 augustus 2017
Vladislav22 schreef:
Onlangs heb ik mijn ps4 aangesloten. Helaas krijg ik continue foutmelding op mijn playstation. Dat dns servers niet ingesteld zijn. Toen heb ik mijn tv aangesloten en weer kreeg ik foutmelding dat tv kan niet aangesloten worden.

Kan iemand mij helpen in normale menselijke taal?

1 en 2 zijn voor internet, 3 en 4 voor iptv

Heb je geprobeert de dns door de router te laten toepassen op de ps4
restart anders even de router
Werkt dat niet probeer anders handmatig dns: Primary DNS en Secondary DNS van de router over te type in de ps4
Je logt in de router gaat naar Online Status naar Physical Connection

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2017
Hoi @Vladislav22, welkom op het forum!

Zoals Hcblids aangeeft (bedankt trouwens!) is het belangrijkste dat je LAN 1 en LAN 2 gebruikt als je de PS4 aan wilt sluiten en LAN 3 en LAN 4 als je de TV Box aansluit. Beide zouden volgens plug 'n play moeten werken. Zit er geen andere apparatuur tussen? Kun je de PS4 wel via wifi verbinden?

Houd je ons op de hoogte? 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen