Skip to main content
Beantwoord

automatisering storingsmeldingen

  • 19 februari 2024
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

Het is weer eens zover - een grote storing in o.a. Amsterdam. Deze is in eerste instantie alleen te vinden op allestoringen.nl en niet op Odido. Volgens Odido moet eerst de stroom van het glasvezelmodem en de mediaconverter af, wat ik braaf doe. Zonder positief resultaat.

Geen wonder, want de storing zit niet bij mij. Wat ik bizar vind is dat we anno 2024 afhankelijk zijn van meldingen van klanten om dit soort massale storingen te melden. 

Hoe moeilijk kan het zijn om infrastructuur te plaatsen zodat via een polling mechanisme kan worden vastgesteld dat er een storing is?

Dit zou tienduizenden mensen veel stress en tijd schelen. 

Denk er eens over na.

Beste antwoord door Cristien

@sandokanhello Odido heeft dit wel gemeld. hopelijk is het snel opgelost.
 

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2024

@sandokanhello Odido heeft dit wel gemeld. hopelijk is het snel opgelost.
 

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 81 reacties
  • 19 februari 2024
CrisTien schreef:

@sandokanhello Odido heeft dit wel gemeld. hopelijk is het snel opgelost.
 

Ik schrijf ook "in eerste instantie". Maar dat is niet het punt dat ik maak. Ik vind dat Odido zelf de kwaliteit van de verbinding in de gaten zou moeten houden en de klant bij wijze van spreken vóór zou moeten zijn. Dat scheelt niet alleen stress maar maakt het ook voor Odido makkelijker om de oorzaak te achterhalen.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen