Goedemiddag @nessehopper, wat gaaf dat je voor Glasvezel gekozen hebt! Â
Graag zoek ik voor je uit waar het niet lekker loopt zodat jouw Klantvoordeel ook kan doorlopen. Met de opgegeven info bij jouw Communityprofiel vind ik echter enkel een oud, afgesloten abonnement. Mag ik je verzoeken jouw postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN per privébericht toe te sturen? Dan check ik direct hoe ik je ga helpen. We komen er samen uit, dat weet ik zeker!
P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic. Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje!Â
Hoi @nessehopper, we spraken elkaar al in de privéberichtenwisseling, maar ik zet het er hierbij just in case!  Ik heb mijn collega's geïnstrueerd om jouw verbinding volledig aan te melden zodat het Klantvoordeel ook geactiveerd wordt. Dit zal maximaal twee werkdagen duren. Sorry voor het ongemak!
UPDATE: we hebben het gelijk opgelost voor je. Klantvoordeel loopt nu ook door. Veel plezier met je abonnement!Â
P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic. Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje!Â