Beantwoord

aanvuller mb bij onbeperkt thuis abonnement

  • 16 July 2020
  • 6 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb onbeperkt thuis internet, maar soms is het toch beperkt. Nou lees ik ober een mb aanvuller, maar hoe doe ik dat? Ik kan nergens in de app vinden hoe ik die aan kan zetten/activeren. Wie kan mij eenvoudig uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 July 2020, 15:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tiggertje 

Heb je het over 4G voor thuis en heb je daar al een account voor aangemaakt? In dit topic vind je daar meer uitleg over :

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/faq-4g-voor-thuis-my-t-mobile-account-activeren-269802

Reputatie 2

Ik ben geregistreerd. Kan m'n facturen enz zien, maar niet m'n verbruik en waar/hoe ik kan aanvullen

Reputatie 7
Badge +15

Wacht even op de reactie van een moderator want normaal hoor je het verbruik wel te zien en aanvullen zou je kunnen zodra je door je dagbundel van 5GB bent.

Reputatie 7

Hi @tiggertje,

Op het nummer waar je mee bent ingelogd op de T-Mobile Community zie ik wel een My T-Mobile account gekoppeld, wat gewoon werkt. Dit account is echter wel in 2011 al geregistreerd, dus het gaat in dit geval dan om een ander abonnement. In dat geval heb ik nog wat aanvullende gegevens van je nodig om dit na te gaan. Kun je mij via een privébericht jouw 06- of 097-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN sturen? Dan kan ik met je meekijken of het een probleem is wat verder uitgezocht moet worden óf dat het gewoon een kwestie van geduld is.

Ik zie je bericht graag binnenkort verschijnen, zodat ik dit verder voor je kan uitzoeken! 

Reputatie 2

Het zal wel zijn omdat ik geen G4 abonnement heb misschien. Maar dan zou ik toch m'n verbruik ergens moeten terug zien. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @tiggertje, welkom op de Community, klasse dat je om hulp vraagt! Wij zijn er om je aan een antwoord te helpen! 💪😎

Ik zie dat je een Thuis-abonnement hebt: bij ons heb je onbeperkte toegang tot bekabeld internet en Wifi. Uit je bericht begrijp ik dat je een MB-aanvuller van onze mobiele toppers verwart met de Thuis-connectie, helemaal begrijpelijk, maar wij hebben geen aanvullers omdat de verbinding een onbeperkte data-stream waarborgt. Op welk apparaat heb je last van een beperkte verbinding, is dat je smartphone toevallig? 

Om je zo goed mogelijk te helpen, heb ik hieronder een aantal tips gezet die helpen met het optimaliseren van jouw Wifi-netwerk thuis:

De sterkte van de Wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld: de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en de stabiliteit van jouw Wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: Hoe verbeter ik mijn Wifi?. → Klik op de magenta link, dan kom je terecht op ons speciale Wifi-topic.

Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Wij adviseren het gebruik van het automatische kanaal Succes met de tips!

Samen komen we er altijd uit, dat weet ik zeker! 😊

Reageer