Skip to main content

Goedenavond,

 

Afgelopen maandag is een monteur langs geweest om Internet Thuis (glasvezel) aan te sluiten. Helaas maar deels, gezien de schakel bij Reggefiber nog niet omgezet was, aldus de monteur. Dit zou waarschijnlijk binnen een dag verlopen zijn. Dinsdagavond hebben we ruim 1 uur in de wacht gestaan om de klantenservice van T-Mobile te spreken. Deze meneer gaf aan dat het vandaag geregeld zou zijn. Helaas is dat niet het geval.

 

We balen hiervan, ook gezien we vanaf maandag weer moeten thuiswerken en dan écht internet nodig hebben. De klantenservice bereiken via chat loopt vast, en opnieuw bellen in deze drukte lijkt ons niet de oplossing.

 

Wat kunnen we doen? We horen graag van jullie!

Hetzelfde overkwam mij. Hebben ze het geld al van je afgenomen of niet? Omdat ik nog geen nieuws heb van de betaling. Maandag komt Reggie Fiber bij mij thuis om te controleren

Goedemiddag @GJWolters, welkom op de Community!

Wanneer ik de gegevens in jouw profiel gebruik om een contract op te zoeken in ons systeem, kom ik enkel een contract tegen dat reeds beëindigd is. Kun je mij alsjeblieft een privébericht toesturen met daarin de volgende informatie:

-Postcode

-Huisnummer

-Geboortedatum

-Laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik die informatie heb, kan ik uitvinden hoe ik je het beste kan helpen!

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst! 


@Jason: ik heb je een privébericht gestuurd. Hopelijk kun je iets betekenen!


Hoi @GJWolters, bedankt voor je bericht!

Ik heb je voorzien van een antwoord, we gaan het nu definitief oplossen. Omdat de huidige verwerkingstijd van onze techneuten vier tot acht dagen bedraagt, kan er iets langer overheen gaan voordat je een antwoord krijgt, maar we zijn er zeer zeker mee bezig.


Reageer