Ik zie thuis het zelfde probleem als in deze topics:
Ik hoop dat in dit geval ook iemand van Odido eens kan kijken naar de registratie van de ONT
.
Ik zie thuis het zelfde probleem als in deze topics:
Ik hoop dat in dit geval ook iemand van Odido eens kan kijken naar de registratie van de ONT
.
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een eigen modem hebt aangesloten. Zou je de Zyxel willen aansluiten en een paar bekabelde speedtesten willen doen? Als je dan standaard bijna exact 500 haalt dan is het inderdaad een registratie foutje.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Hi
Bedankt voor je reactie en het welkom :)
Bij deze:
Duidelijk verhaal, dankjewel voor het testen
Hoe dan ook verwacht ik dat je binnen de kortste keren weer volop van je verbinding kan genieten!
Hi
Top - ik moest m’n router even herstarten maar het opnieuw aanmelden van de ONT heeft gewerkt !
Bedankt!
Hallo, mijn upload is ook een stuk trager dan mijn download. Deze lijkt begrenst te zijn op 100mbit.
589mbit down vs 86mbit up.
Heb hier geen uploads draaien.
Hi
Om je zo goed mogelijk te helpen wil ik je vragen om een aantal bekabelde speedtesten uit te voeren. Dan kan ik een blik werpen op de snelheid en zo de juiste aansturing bieden. Zou je dit willen uitvoeren? Alvast bedankt.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Er gingen een aantal dingen niet goed, kon o.a. alleen speedtest-cli installeren en geen speedtest.
Speedtest apart gedownload: ziet er beter uit:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.