Beantwoord
50mbit abonnement afgesloten, haal slechts 30 mbit.
Beste T-mobile,
ik heb een 50mbit abonnement afgesloten en haal slechts 30 mbit.
Computer is bedraad, router factory reset gedaan, computer is de enige verbonden machine.
Als ik de speedtest doe via mijn (nog aanwezige 40/4) ziggo router en kabel haal ik 41mb down en 4,1mb up, via de T-mobile router ADSL slechts 29 down en 3,4 up (dus aan de kabel/computer ligt het niet). De ping is ook beduidend hoger (29 ipv 18), maar goed, laten we het eerst maar over de snelheid hebben.
ik heb een 50mbit abonnement afgesloten en haal slechts 30 mbit.
Computer is bedraad, router factory reset gedaan, computer is de enige verbonden machine.
Als ik de speedtest doe via mijn (nog aanwezige 40/4) ziggo router en kabel haal ik 41mb down en 4,1mb up, via de T-mobile router ADSL slechts 29 down en 3,4 up (dus aan de kabel/computer ligt het niet). De ping is ook beduidend hoger (29 ipv 18), maar goed, laten we het eerst maar over de snelheid hebben.
Beste antwoord door Sander
Hoi @WJD
Wat @jan kelder aangeeft is helemaal juist. Dit heet het intrainen van de lijn. Al kan het wel langer dan drie dagen duren. Je gaf aan dat fourstack aangaf dat er 55 Mbps mogelijk was. Dan zal je 50 Mbps ook zeker kunnen halen. Geeft onze verkooppagina het ook aan? Als je daar jouw postcode invult, wat geeft hij dan als maximaal haalbaar aan?
Dan kan het nog zijn dat je browser roet in het eten gooit, kun je het ook met de speedtest app proberen? Welke snelheid behaal je daar? Controleer ook of er nog andere aansluitpunten zijn in jouw huis. De maximaal haalbare snelheid is haalbaar op je hoofdaansluiting. Een vertakking kan snelheidsverlies betekenen. Dan loont het advies van @Hidden.nld de kabels een aansluiting te controleren.
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Bekijk origineelWat @jan kelder aangeeft is helemaal juist. Dit heet het intrainen van de lijn. Al kan het wel langer dan drie dagen duren. Je gaf aan dat fourstack aangaf dat er 55 Mbps mogelijk was. Dan zal je 50 Mbps ook zeker kunnen halen. Geeft onze verkooppagina het ook aan? Als je daar jouw postcode invult, wat geeft hij dan als maximaal haalbaar aan?
Dan kan het nog zijn dat je browser roet in het eten gooit, kun je het ook met de speedtest app proberen? Welke snelheid behaal je daar? Controleer ook of er nog andere aansluitpunten zijn in jouw huis. De maximaal haalbare snelheid is haalbaar op je hoofdaansluiting. Een vertakking kan snelheidsverlies betekenen. Dan loont het advies van @Hidden.nld de kabels een aansluiting te controleren.
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.