Skip to main content

Onderzoek tros radar Odido niet veel belovend
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 3 weken lang weten ze al geen oplossing 😡

Hi @rogiersegerink, sorry voor dit ongemak! Ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie dat je contact hebt gehad op 24 juli, je terug zou bellen als je thuis was om de verbinding te bekijken. Het volgende contact is daarna weer op 12 augustus, toen zagen wij dat er rond de periode werkzaamheden gedaan worden door Delta tot 15 augustus. Op dit moment loopt er wel een onderzoek naar je verbinding, want je hoort nu niet meer offline te zijn. Het onderzoek is in volle gang en ik duim mee dat je zo snel mogelijk van de technische dienst hoort. Dank voor je geduld!

Het probleem is dat intern het een rommel is bij jullie. De een zegt dit de andere dat en er is totaal geen verbetering. Knap werk dat jullie na mijn meldingen dus niet hebben ondernomen. Rondom het huis heb ik camera’s hangen die op internet werken en die zijn 3 weken niet actief geweest. Dus als een klant zegt ik ben 3 weken met vakantie dat jullie dus geen stappen ondernemen. Jullie konden toen al zien dat er geen signaal naar mijn modem ging!! Als het deze week niet opgelost is stap ik weer over, want dit heb ik tot op heden nog niet meegemaakt. En jullie betrouwbaarheid en service is zeer laag. 

Tot op heden geen oplossing en kan ook niet overstappen omdat ze glasvezel niet vrij willen geven aan andere provider 

Hi @rogiersegerink, ik zie dat je inmiddels hebt opgezegd per vandaag. De lijn moet vrij zijn om overgenomen te worden op dit moment. Ik wil je veel succes wensen bij je nieuwe provider! 

Reageer