Skip to main content

Ik heb een vraagje over een mogelijke opzegging. Ik open een nieuwe topic omdat dit toch een nieuwe vraag betreft. Ik weet dat jullie mijn geklaag daar ook zat zijn en daarom net doen alsof jullie mijn topic niet zien. Maar zoals bij jullie bekend heb ik al wekenlang te maken met een storing.

https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/sinds-gistermiddag-geen-internet-369980/index2.html

Volgende week woensdag komt de 2e monteur in 4 weken. Dit is 28 dagen nadat mijn internet uitviel. Vlotjes hé? Uiteraard zal ik vast de pech hebben dat hij de storing zal verhelpen waardoor de storing net op de valreep voor de 30 dagen regel is verholpen. Eigenlijk ben ik ook achterlijk. Ik had de monteur gewoon later moeten inplannen, maar ok.

Stel dat ik als bij een wonder wel het geluk heb dat hij/zij het niet kan verhelpen. En de eerstvolgende monteur pas met Pasen of iets kan komen. Met jullie tempo is dat niet onrealistisch om dat te denken.  Kan ik dan vanaf volgende week vrijdag opzeggen? Volgende week vrijdag zit ik op 30 dagen zonder internet/tv. En kan ik dan gewoon een nieuwe provider bestellen? KPN bijvoorbeeld, zonder dat jullie een lijn ofzo bezet houden? En de eerstvolgende factuur mag ik die storneren? Volgens mij betaal ik mijn factuur achteraf?

En eigenlijk zou ik ongeacht of de monteur woensdag langs komt en het kan verhelpen het zooitje willen opzeggen. Is dit mogelijk of willen jullie echt een klant de volledige lijdensweg laten doorlopen? Het zou jullie sieren als jullie mij dit zouden gunnen.

Alvast bedankt.

Bijzonder dat elke topic een reactie krijgt en de mijne wordt genegeerd. Zeer professioneel 

Reageer